Ga naar inhoud


Hogere snelheid


Gast

Aanbevolen berichten

Starspeeder hebben hun backbone maandag uitgebreid. De surf-snelheid is nu nog hoger. Het download center is ook omzeggens klaar.<BR>Nu mogen we niet meer klagen over internet via satelliet. Ik vind het thans zijn geld waard.<BR>Als ik terugdenk dat Europe Online in een persmededeling ooit beweerde dat satelliet niet gemaakt is voor te internetten en dat het nooit mogelijk zou zijn grote snelheden te halen, dan komt bij mij de gedachte op of hun technische dienst ooit wel bekwaam was of is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan alleen maar bevestigen dat alles werkt als een speer. Ik werk nu standalone maar ga vandaag of morgen alles achter een proxy zetten, schijnt ook goed te werken. wink.gif" border="0

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schoteldiameter 60 cm is voldoende. Deze uitrichten op Europe*Star 45° Oost. Het merk van de DVB kaart speelt niet zo'n grote rol. De ene DVB kaart tegen de andere is eenvoudiger om te installeren. De Technotrend met vele mogelijkheden behoort bij de moeilijke, de Satdem bij de gemakkelijkste. Er is ook tamelijk prijsverschil tussen de verschillende kaarten.<BR>Anders is het als je een kaart met CI mogelijkheden koopt, let dan wel op wat je koopt. Sommige merken ondersteunen niet alle CAM's, als voorbeeld: de Satdem "S" ondersteunt nog maar alleen de Conax CAM. Op latere datum zal de software door de fabrikant aangepast worden zodat deze kaart ook Viaccess en Nagravision of Cryptoworks zal ondersteunen. Van Mediaguard spreekt de fabrikant niet. Dus opletten wat je koopt.<P>[ 17-06-2001: Message edited by: SatMan ]<p>[ 17-06-2001: Message edited by: SatMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by SatMan:<BR><STRONG>Schoteldiameter 60 cm is voldoende. Deze uitrichten op Europe*Star 45° Oost. Het merk van de DVB kaart speelt niet zo'n grote rol. De ene DVB kaart tegen de andere is eenvoudiger om te installeren. De Technotrend met vele mogelijkheden behoort bij de moeilijke, de Satdem bij de gemakkelijkste. Er is ook tamelijk prijsverschil tussen de verschillende kaarten.<BR>Anders is het als je een kaart met CI mogelijkheden koopt, let dan wel op wat je koopt. Sommige merken ondersteunen niet alle CAM's, als voorbeeld: de Satdem "S" ondersteunt nog maar alleen de Conax CAM. Op latere datum zal de software door de fabrikant aangepast worden zodat deze kaart ook Viaccess en Nagravision of Cryptoworks zal ondersteunen. Van Mediaguard spreekt de fabrikant niet. Dus opletten wat je koopt.<P>[ 17-06-2001: Message edited by: SatMan ]<P>[ 17-06-2001: Message edited by: SatMan ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>In ieder geval een goed begin, maar ik wacht nog ff, kijken of het over een paar maanden nog snel is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello.<P>Ik zit nu al een heletijd bij bysky waar de surf snelheid normaal is aan een isdn modem. Mijn vraag is nu hoe is de surf snelheid van starspeeder ?<P>GReetz Mr. Nice Guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Europe Online haal ik met een download accelerator eigenlijk altijd snelheden die tussen de 20 en 40kbyte/s inliggen. Echt haast nooit langzamer. Om dan nog maar niet te spreken over de multicast die bij Europe Online in de meeste gevallen perfect is (tenzij eon de ftp niet ondersteunt of er weer eens een enorme lag is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Mr. Nice Guy,<BR>Voor 't ogenblik is de surfsnelheid van Starspeeder te vergelijken met Adsl snelheid. Zij garanderen dat deze snelheid behouden blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello.<P>Nou bedankt voor de snelle reactie. Ik heb maar meteen een abo afgesloten bij starspeeder, je moet het toch zelf ervaren smile.gif" border="0.<BR>Even terug te komen op de download snelheid bij bysky is die gemidelt toch zo`n 400 a 600kb/s met een download prog zoals flashget.<BR>Maar dan moet je wel vroeg of heel laat uit de veren smile.gif" border="0<P>greetz Mr. Nice Guy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...