Satwatcher Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Weet iemand hier hoe je de jugendschutz/kinderslot bij de PR-HD1000 kan deactiveren zodat je ook overdag naar 16 en 16+ uitzendingen kan kijken ? Satwatcher ---------------------------------------
flodder11 Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Volgens mij is dat niet mogelijk:ik ben het nog nergens tegen gekomen. Misschien bij een update van de 1000 of de software van de 2000(ik weet niet of dat kan) er in stoppen. Vreemde is dat je bij de taqulla's wel(premiere dus niet) de vrijgeef-kinderbeveiligings-code kunt ingeven en je beeld krijgt. Net ondekt:als je bijv een oude funkaart in de premiere-schacht stopt vraagt ie wel om de code. Alleen aksepteert ie niet mijn ingestelde kindercode(0000). Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Satwatcher Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Geplaatst: 26 mei 2006 De jugendschutz zit op de Premiere smartcard. En bij elke Premiere smartcard hoort een ander 4 cijferig nummer bij. Maar er zou volgens mij toch wel een manier moeten zijn in het menu om dit te kunnen omzeilen. Ik ben hem overigens ook nog niet tegengekomen. Satwatcher ---------------------------------------
flodder11 Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Het is zelfs zo dat als iemand met een abbo zijn code vergeten is,hij premiere kan opbellen en premiere de kaart een nieuwe jungendschutzcode toewijst. Mvrgr T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
delto95 Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Ja... die code zit bij het kartonnen mapje waarin de premiere kaart zit. Als je dat niet hebt, dan kun je hem ook niet desactiveren....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen