Ga naar inhoud


DVB-s software


Gast

Aanbevolen berichten

Wie heeft er hier zo'n DVB-s kaart?<BR>Welk merk, welke soft, welk OS etc?<P>Ik heb hier een Hauppauge DVB-s rev 1.3, met op dit moment WinDVBlive2000 V1340 onder windows 2000 pro eng.<P>Die nieuwe versie heeft tegenwoording een channel search en den disecq doet het al iets beter met mijn motor... [direct disecq 1.2]<BR>Hij beweegt nu toch al met de direct disecq optie iets wat ie V1.3.09 nog niet deed...<P>'t kan nu natuurlijk nog liggen aan dat de hauppauge maar disecq 1.0 ondersteunt.<BR>Maar volgens de gasten van Hauppauge op mediacast [uK] is dit puur software en zou dit in de nieuwe versie diseqc 1.2 zijn?<BR>Hoever dit waar is weet ik niet, dus hier zou ik toch graag enkele reacties op krijgen.<P>Oh... hebben de mensen met een DVB-s kaart en een CI + CAM als eens op dat schotelantennetje geklikt in bv de hauppauge soft... dan komt er een cam menu smile.gif" border="0<BR>Dat stond allesinds niet in mijn handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij komt het zenderzoekprogje tevoorschijn als ik op het schoteltje druk.<P>Cam menu zit onder het mapje.<P>Heb geen ervaring met digisq. ook niet met dvblive, heb er geen geld vvor over (nog niet), hoe is jou ervaring hiermee?? meer mogelijkheden??<P>Werk zelf met dvb-s kaart aangevult met ci. en astonsecacam, werkt tot nu toe goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk,<P>Wel dat Disecq stukje werkt bij mij niet echt 100% of het nu aan de soft, motor of kaart ligt? Ik vermoed dat de motor het niet 100% doet. Als ik gewoon de motor in stel [knopjes op de motor] en hem aanstuur met disecq 1.0 commando's doet ie het prima. Alleen als ik hem bv. 1 graad east wil draaien maakt de motor effe lawaai maar stopt dan gewoon... De ontvangst valt op dat moment ook weg.... De LNB uit en terug insteken en de soft herstarten lost het op.<BR>Met mijn Xena Aston 1700 heb ik ook motor problemen. Ik heb een Aston tracsat aangevraagd en hoop die een van deze dagen dan ook te ontvangen.<P>De channel search is eindelijk ingebouwd en werkt goed.<BR>Van het weekend zal ik nog eens de aston 1.05 proberen en een kijken wat ie ermee doet. Om te zien hoe het CAM menu werkt van die ODSOFT en van de nieuwe Hauppauge beta soft.<P>Als je nog specifieke vraagjes hebt...<P>Feel free....<p>[ 29-06-2001: Message edited by: filipk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste filipk,<P>Lijkt mij een probleem met de motor, tja...<P>Verwacht je dat je meer mogelijkheden zult hebben met die nieuwe cam??<P>Dacht trouwens dat je met DVBLive2000 software draaide, vandaar mijn vraag over de ervaringen daarmee, en of het werkelijk interesant genoeg is om er geld voor uit te geven??<P>Werk zelf met de nieuwste drivers van Haupauge, bevalt verder wel goed, aston 1.05 erin en draaien maar.<P>Werk nog niet met digisq. dus nog geen ervaring mee.<P>Groetjes, Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai beide.<BR>Hauppauge op een partitie en Windvblive op de andere...<BR>Aangezien je met de oude windvblive met de hauppauge je channels moest zoeken en importeren in windvblive.<BR>Het was een 600 fr voor die windvblive maar de kosten om geld daar te krijgen was bijna evenveel. Ik vond 1000 fr niet teveel om eens te proberen... aangezien ik mijn motor op dat moment aan de praat wou krijgen en hauppauge support niets antwoord enkel telkens zei van volgende maand en dat gedurende een jaar. Maar ja toen had ik den windvblive en toen deed de motor het nog niet. Dat was dus een dipje.<BR>Voor zover IK weet is er op dit moment niet echt een meerwaarde aan die windvblive tov hauppauge soft, tenzij je iets kan aanvangen met die data streams die je kan opnemen. Maar daar ken ik geen bal van. Yet.<P>Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Muurman,<P>Leuk, zo wil iedereen het wel....hihi<P>filipk,<P>dank voor het delen van jou ervaring, ik denk dat ik dus nog wel even wacht met het aanschaffen van windvblive, tenslotte werkt het hier verder naar behoren.<P>groetjes, henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...