Ga naar inhoud


Netwerk probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Wie helpt??<P>Ik werk met een DVB-s kaart en wil af en toe ook eens een spelletje met mijn zoon spelen, via een netwerk.<P>Om een spelletje te kunnen spelen wil het programma dat ik IPX/SPX protocol instaleer, als ik dit doe krijg ik een melding dat dit niet strookt met het TCP/IPX Virtual DVB/IP protocol.<P>Weet iemand hier een oplossing voor.<P>Uit naam van mijn zoon en mij BVD.<P>Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Naar alle waarschijnlijkheid heeft u een abo bij Europe Online. De instellingen hiervan gooien roet in het eten. Van hieruit is het nogal moeilijk een diagnose te stellen wat er precies mis gaat.<BR>Om zeker te zijn dat dit het probleem is, moet je uw dvb kaart terug uit uw pc nemen. Let wel eerst in uw netwerk omgeving deze verwijderen, pc afsluiten en dan pas kaart verwijderen. Terug opstarten en test nu of uw netwerk terug draait, zodat u de pc van uw zoon kan bereiken.<BR>Lukt dit, laat ons dit dan ff weten, dan zullen we uitzoeken hoe uw dvb kaart moet geïnstalleerd worden, doch daarvoor heb ik meer gegevens nodig over uw server, netwerk, dvb kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen abo, ik werk met isdn, gebruik de dvb-s eigenlijk aleen als ontvanger.<P>Netwerk via TCP/IP werkt wel goed.<P>Als ik het netwerkgedeelte(soft) van de DVB-s er handmatig uithaal kan ik wel het IPX/SPX protocol laden, en het loopt dan goed, alleen ik ben dan alle info die normaal met de zenders wordt meegestuurt, zoals zenderinfo/caminfo, kwijt en dit wil ik natuurlijk liever niet.<P>De DVB-s kaart gebruikt op een of andere manier de IPX/SPX instellingen.<P>Maar mischien zijn er meer mensen die al een keer met de zelfde probleemen te maken hebben gehad, jongens!!!!! schrijf aub.<P>In elk geval tot nu toe bedankt voor de moeite.<P>groeten Henk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...