Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik ben lid van bysky en heb een galaxis<BR>kaart nu heb ik een nieuwe pc gekocht en -<BR>nu heb ik het volgende probleem.<BR>myn signaalmeters blyen niet stil staan-<BR>normaal is het 100/86 nu varieerd het van 0 tot 100 dus ik kan niet constant internetten-<BR>ik heb de kaart in myn oude pc gedaan en-<BR>hy werkt.<BR>ik heb bysky gebeld maar het eerste wat ze-<BR>zeggen is uw kaart is stuk.<BR>als ze dat tegen iedereen zeggen houden ze weinig leden over.toen zy die jongen zal wel-<BR>met de chips te maken hebben.<BR>dus zoek het maar uit ik weet het niet meer.<BR>ik heb byna al het mogelyke gedaan maar niets<BR>lukt. help me a.u.b groetjes. sleep.gif" border="0

Geplaatst:

Graag wat meer gegevens.<BR>Reeds een eerste mogelijkheid is: uw oude pc draait op Win9xx en uw nieuwe op WinNT. Dan is het eenvoudig. Gewoon een andere driver installeren die je van de website van de fabrikant download. Mocht dit niet lukken laat ons dan iets horen. Wij zullen trachten uw kaart draaiend te krijgen.

Geplaatst:

Hoi eerst bedankt voor je reactie ik gebruik-<BR>nu win/me maar wat ik ook gebruikte in myn-<BR>oude pc of het nu win/95-win98-win98se of win/me is altyd werkte de kaart.<BR>ik heb ook de laatste drivers voor de galaxiskaart erop gezet,maar dit help ook niet.al de kaarten eruit gehaalt dus dat ik-<BR>alleen de videokaart en de satkaart ook niet.<BR>andere videokaart ook niet.<BR>hopelyk is dit genoeg info anders hoor ik het wel. groetjes en alvast bedankt voor de moeite. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Je hebt nog enkel je grafische kaart en dvb kaart in de pc en toch kan je deze niet installeren. Een conflict met een andere kaart is nu uitgesloten. Dat is straffe koffie. Ik kan niet meteen zeggen probeer dit of dat, gezien je zelf goed de procedure kent om de kaart te installeren. Mogelijk ziet u toch nog iets over 't hoofd waarom de kaart niet werkt. Noteer eens alles op papier hoe je de kaart installeert en plaatst het hier op 't bord dan kunnen wij met ons allen het lijstje eens overlopen en checken op een eventuele vergetelheid.

Geplaatst:

hoi nou ik instaleer hem op dezelfde manier-<BR>als op myn oude pc.<BR>1.software 1.0 van bysky<BR>2.software 1.1 van bysky eroverheen.<BR>2e werkwyze gewoon software 2.0 van bysky<BR>die instaleert alles uit zichzelf.<BR>(via 1.0 moet men alles zelf instaleren)<BR>maar deze instalaties heb ik al een tiental-<BR>malen gedaan op myn oude pc en dat werkt gelyk.<BR>maar het is toch zo dat er meerderen mensen-<BR>last van hebben die een nieuwe pc hebben-<BR>aangeschaft.<BR>ik heb een athlon pentium 3 1300mhz-<BR>192 intern geheugen een monsterfusion 16mb-<BR>videokaart.<BR>groetjes en bedankt voor uw aandacht.

Geplaatst:

Beste Gladiator,<P>Lijkt op een timing probleem op je pci bus,<BR>probeer deze eens op een wat lagere klok<BR>snelheid te laten draaien.....<BR>Misschien werkt het ??<P>p.s. op wat voor een mobo draai je ???<P><BR>Grtzz DJ...

Geplaatst:

Gladiator heb je al eens geprobeerd om je Galaxis DVB-card met een van deze drivers 1.3DO/1.23B of 2.01 te installeren van de Technotrend website om te kijken of je signaal daar wel stabiel blijft(waarom die bysky soft probeer ff zonder te unicasten lukt toch.?)<BR>Btw ik vind het wel knap hoor een athlon AMD cpu die een pentium 3 is op 1300mhz laugh.gif" border="0 <BR>@Djp ik heb nog nooit gezien als je je FSB hoger zet dat het signaal wegvalt lijkt me eerder eeb driver prob<BR> bavaria.gif" border="0 dies cool laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi ik heb alleen de 1.23b drivers kunnen<BR>vinden progje geinstaleerd werkt goed<BR>signalsterktemeters blyt stilstaan-<BR>maar kan by dienst selectie alleen standaard-<BR>instellen en die geeft aan frec:12051000<BR> symb:27500000<BR>als ik het verander zoals bysky opgeeft-<BR>is het frec:12640000<BR> symb:22000000<BR>via de instellingen van 1.23b kan ik niet internetten.<BR>maar by de instellingen van bysky wel maar-<BR>dan slaan de signaalsterktemeters weer op hol. heeft u de drivers van 1.3d0 of 2.01<BR>als u ze heeft kunt u ze me dan a.u.b even sturen.<BR>alast bedank oor de info. gladiator1@hetnet.nl<BR> frown.gif" border="0null

Geplaatst:

volgens mij stond er destijds toen de versie 2 uitkwam uitdrukkelijk vermeld dat de oud drivers weggehaald moesten worden <BR>Hiervoor is geloof ik een speciaal progr te downloaden van hun site<P>groeten

Geplaatst:

@Gladiator je kunt ze gewoon downloaden op <A HREF="http://www.technotrend.de" TARGET=_blank>http://www.technotrend.de</A> alle drivers staan daar van 1.22 tot die nieuwe 2.01 <BR>Nou die instellingen van Bysky kloppen zeker dat zijn de frequenties van alle 4 de transponders van eon , tis normaal dat er bij tt driver 1.23 alleen 1 standaard freq inzit , je moet die andere ff zelf handmatig toevoegen , bij 2.01 staat het zaakje er al netjes in maar tis een walk in the park om het zelf ff in te tikken smile.gif" border="0 <BR> read.gif" border="0 <BR>tr:103 12460000 H 27500 194.177.32.101 port 8080<BR>tr:113 12633250 H 22.000 194.177.32.11 <BR>p:8080<BR>tr:114 12640000 V 22.000 194.177.32.44<BR>p:8080<BR>tr:115 12662750 H 22.000 194.177.32.171<BR>p:8080<P>Let er natuurlijk wel op als je bv via tr:115 gaat interpretten dat je ook de proxy van 115 invult in je browser.

Geplaatst:

Hoi ik heb alle drivers getest maar by geen-<BR>een werkte het.<BR>maar het gekke is als ik by de dvb-data-<BR>diensten horizontaal aanklik blyvt het-<BR>signaal wel stil staan.<BR>maar niet by verticaal.<BR>ik heb toen myn andere schotel aan gesloten-<BR>op de kaart maar het zelfde resultaat.<BR>ik snap hier niks meer van.<BR>by myn oude pc heb ik het wel honderd keer geinstalleerd altyd werken maar nu .....<BR>groetjes.en bedankt oor uw aandacht.<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

hello.<P>Nou het probleem is hier maar altegoed bekent smile.gif" border="0 Je moet eens kijken of je in de bios je ACPI controller uit kan zetten dan is alles opgelost, teminste dat was hier het geval. Ook moet je zorgen dat je een vrij irq heb want anders kan dat ook wel een een probleem geven.<P>Greetz Mr. Nice Guy

Geplaatst:

BTW.<P>Het maakt niet zoveel uit welke drivers je gebruikt de bysky drivers of de technotrend drivers, het gaat hier om een hardware probleem dat van de 100x veroorzaakt word door de ACPI controller.<P>Het word pas een groot probleem als je de acpi controller niet in de bios kunt disable.<BR>Maar goed, dan ga je de bios file even aanpasen zodat je die wel kunt enable of disable smile.gif" border="0Meestal staat de acpi functie gewoon verborgen.

Geplaatst:

Hallo bedankt voor de info. ik ben wel vervelend maar ik heb de-<BR>acpi op disable gezet maar geen resultaat.<BR>ik blyf alleen maar dit kopje zien blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Geplaatst:

Dit probleem komt wel vaker voor. Ik denk dat het zo gegaan is je hebt je nieuwe pc geistalleerd en daarna de software voor de DVB kaart. Hier is iets mis gegaan (gebeurt vaker). Ikzelf heb dit ook gehad en de enig manier is om in de registry al je verwijzingen naar de kaart te verwijderen. Hierna alles weer installeren en zie waarschijnlijk werkt alles weer perfect.<BR>Mocht je geen ervaring hebben met regedit, probeer dan iemand te vinden die de verwijzingen van je kaart uit de registry haalt<P>Succes<BR> wink.gif" border="0

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.