fmkd Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Is het mogelijk om een PMC tabel uit te lezen uit een HDF File of rechtstreeks uit de Humaxontvanger zelf, Wie zou mij daar een antwoord op kunnen geven
paardengek Geplaatst: 26 mei 2006 Geplaatst: 26 mei 2006 Ja,dat is mogelijk. Dat gaat via een nulmodemkabel met het programma Humax Smart Suite/ PMCT smart1.1 Dit programma is vast wel via google te vinden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
fmkd Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Geplaatst: 26 mei 2006 Paardengek hartelijk dank voor het snelle andwoord, ben er behoorlijk mee geholpen Groetjes FMKD
borsjea Geplaatst: 27 mei 2006 Geplaatst: 27 mei 2006 Kan uit de bestaande HDF worden gelezen met PMC tools start PMC tools, kies import. dan HDF en open de HDF file
fmkd Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Geplaatst: 27 mei 2006 Hallo borsjea Zoals U het beschreef hierboven zou het moeten kunnen, maar met de laatste 7.4 lukt dat niet en krijg ik de volgende foutmelding. Zugriffsverletzung bei Adresse 6664682E. Lesen von Adresse 6664682E. Wat hier de oorzaak van is weet ik niet, misschien zijn er techneuten onder ons die hier de oorzaak wel van weten. Ik hou me hierbij aanbevolen Groetjes FMKD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen