pepper Geplaatst: 5 juli 2001 Geplaatst: 5 juli 2001 Ik heb een dvb-s kaart met een irdeto en seca cam-module in mijn pc zitten. Ik heb sinds gisteren DVBcontrol geinstalleerd en ben vervolgens een beetje aan het testen gegaan.<BR>Ik heb de settingslijst van rehtec.com geinstalleerd welke ook in het dvb2000 project gebruikt wordt.<P>Dit programma staat ook omschreven in de laatste Veronica Sat.<P>Ik heb stukken film digitaal opgenomen, omgezet naar mpeg en vervolgens gebrand op een cd.<BR>Als je vervolgens de kwaliteit bekijkt op een dvd speler zul je zien dat er geen (zichtbaar) kwaliteitsverlies is.<P>De mogelijkheden heb ik nog niet allemaal kunnen bekijken maar het ziet er perfect uit. En dit allemaal gratis!!!!!!!!!!<P>Ps mocht dit in een ander forum thuishoren svp verplaatsen.<BR> groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 6 juli 2001 Geplaatst: 6 juli 2001 Vraagje pepper, <P>welk bestuuringssysteem gebruik jij, ik gebruik ME en krijg bij het scannen steeds na een tijdje foutmeldingen.<P>maar mischien doe ik gewoon iets verkeerd??<P>Henk
pepper Geplaatst: 7 juli 2001 Auteur Geplaatst: 7 juli 2001 Ik heb het draaien op een 2000 en ME machine, zonder problemen.<BR>Als je een versie download moet je de versie van juni pakken omdat deze het stabielste is. De nieuwere versies werken met nieuwe drivers en zijn nog niet 100% stabiel groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Pepper,<P>Dank je, zal daar wel aan liggen, heb inderdaat de nieuwste.<P>Ga die van juni halen, na testen kom ik er dan wel even op terug.<P>Thanks, Henk
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 hoi henk4free,<P>zou je mij een private message willen sturen <BR>ik wou je wat vragen namelijk, ik woon bij jou in de buurt en ben benieuwd naar jouw bevindingen over sat-internet verbinding.<P>alvast bedankt.
Aanbevolen berichten