Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 Hallo Satters ik heb een vraagje over de transponders van EON. In topic help heb ik gelezen dat je via een andere transponder kan internetten dan 114. Ik heb namelijk een veel sterker signaal op transponder 115. Kan dit ook als je lid bent van bysky en waar moet ik dan wat instellen???<P>Thanks for any help
Gast Geplaatst: 28 juli 2001 Geplaatst: 28 juli 2001 het is al een heeele tijd geleden dat ik unicast heb gebruikt, maar als je dus die proxy in je browser invult (bij de instellingen van je inbelverbinding staat ergens 'gebruik proxy server') dan zou als het goed is er een popupje moeten komen waar je je name en pass in kan vullen... en in je browser kan je dus het IP nr van de transponder invullen die je wil gebruiken.<P>ik heb het net nog ff geprobeert maar het lijkt erop dat eon traaaaag is als maar kan met unicast nu... hij kon bij mij die proxy niet vinden (timeout)
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 @ caddyman,<BR>De ontvangst van alle EON transponders zit rond de 87% met een 60cm schoteltje. Tr 113 is horizontaal, de rest vertikaal, mogelijk moet je hierin je probleem zoeken.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Tr 113 is horizontaal, de rest vertikaal<<---<BR>Vreemd transponder 103 en 115 zijn hier horizontaal niet verticaal aleen 114 is verticaal
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Hm... hm... je mag aan mijn baard trekken (ik heb er wel geen ) Happysat. Ik was verkeerd, in 't vervolg raadpleeg ik eerst mijn lijst. Thx voor de goede opmerking.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Ik vind het wel leuk dat er reacties op zijn geweest, alleen jammer dat ik er geen klote mee kan. Is er dan niemand die hier effe duidelijkheid in kan scheppen.<BR>Bij Bysky beweren ze dat T 103 en 113 en 115 alleen worden gebruikt voor TV Zenders??!!!???
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 LOL Satman <BR>Nou caddy ik vind toch dat je ff goed die posting van bertwin moet lezen zo als het daar staat uitgelegd kan het niet beter,<BR>en op alle transponders van eon is unicast+multicast+tv streaming
Aanbevolen berichten