Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een nieuwe Internet provider via the Sky is in aankomst. Deze hebben ook een Nederlands adres en hebben zelfs openstaande vacaturen (voor de werklozen onder ons mogelijk een job.)<BR>De service zou in 2002 starten. Meer info op hun <A HREF="http://www.aramiska.com" TARGET=_blank>web page</A>. Kortelings heb ik meer info hierover.<BR>Intussen lijkt Starspeeder volledig dood te zijn. Het signaal is reeds een week uit de lucht, e-mails worden niet beantwoord en telefoneren haalt niets uit. Het gaat duidelijk over een financieel probleem, maar dat is geen nieuws, dit wisten we al van bij de opstart zat Starspeeder in geldnood. Ik vermoed ook dat zij niet genoeg klanten en dealers hadden om deze service financieel leefbaar te houden. Mogen we ook niet vergeten dat van voor de opstart hun technisch team opgestapt was (= huidige mensen van Actisat.)<BR>Al bij al rest er ons nu weinig over, behalve de download service van Europe Online. Eind dit jaar zou EON zelf stoppen met de aanbieding van unicast (het surfen dus.)<BR>Afwachten maar wat de toekomst brengt, vroeg of laat komt er wel eens een provider met de perfekte service, maar ik denk dat dergelijke aanbieding door een ernstige vennootschap met grote financiele background en uitgebreid technisch team moet aangeboden worden. Zoals uit het verleden blijkt staat dit medium nog steeds in zijn kinderschoenen en zijn de technische problemen om dit rond te krijgen niet zo eenvoudig als er eerst gedacht werd.<p>[ 10-08-2001: Message edited by: SatMan ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.