Ga naar inhoud


Televisie Schotel


Gast

Aanbevolen berichten

Dag jongelui ik heb een vraagje kun je ook Rtl4 en of Rtl5 of Veronica kijken via de BvdSat kaart ik kan er ook mee internetten! Maar ik kan nu allemaar duitse zenders kijken wie weet hoe ik de nederlandse kan kijken en ja hij staat op de astra 19,2 graden oost!!! En heeft iemand toevallig ook een programma om de Duitse Primera te decoderen!!! <P>mvg Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hiervoor moet je een CI DVB kaart hebben ofwel een uitbreiding die o.a. bij de Technotrend en Galaxy kaart kan bijgekocht worden, of als optie. Verder heb je nog de cam en kaart nodig en dat kost alles bij elkaar een aardig centje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dat je al zo'n DVB kaart hebt om mee te internetten, anders kan sat kijken via de PC echt niet concurreren qua prijs (en beeld kwaliteit) met de TV.<P>Reken maar na:<BR>DVB kaart: 600,-<BR>CI(2*) kaart: 300,<BR>CAM, bijv. Viacess 300,-<P>Kost 1200,- terwijl een Humax 5300 hetzelfde + een extra CI slot biedt voor 900,-, en je kunt er meer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik heb er een externe smarcard lezer op zitten en om daar nouw een smartcard in te stoppen werkt dus niet!! Maar waar dienen die kaarten die jij net opnoemde vooor?<BR>en waar kun je ze bestellen<P>mvg Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor smartcard lezer heb je er op zitten? <P>Voor je wat gaat bestellen zou ik me eerst wat meer in de materie verdiepen en raad vragen bij iemand die daar ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor kaart heb je kan er wel een cam uitbreiding op ? je hebt ze ook zonder !<BR>Wat de mogelijkheden betreft ben ik het niet met iedereen eens <BR>1 Digitale video recorder<BR>2 Zonder cam seca loggen<BR>3 verschillende besturing systemen (windvb live)<P>Robbie laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een TT-DVBsat PCI <BR>(Satellite front-end, QPSK, DiSeqC, MCPC, SCPC are optionally, MPEG hardware decoding support)<P>ik hoop je voldoende te hebben ingelicht!!!<P>mvg Ronald Bronsink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...