Ga naar inhoud


BySkyBy


pepper

Aanbevolen berichten


Het is gewoon een schandaal hoe Bysky en Hertzinger hun klanten aan hun lot overlaten. Ze mogen op hetzelfde bankje als C+ gaan zitten. Zo tasten de klanten van Hertzinger betreffende Starspeeder nog steeds in het donker. Ofwel zijn ze te lui, ofwel trekken ze zich geen jota aan wat er nu juist gaat gebeuren met die Starspeeder. Hetzelfde met Bysky, als een klant wat inlichtingen vraagt, krijgt hij snel als antwoord dat de instellingen van de DVB kaart niet correct zijn. Meestal zal dit wel zo zijn, maar een minuutje kan er niet af om even eens met de klant alles te overlopen. Dit zijn dan de zgn. grote dealers die het allemaal beter kunnen en weten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik met vakantie ging voor 4 weken, werkte alles perfect.<BR>De downloadsnelheden waren acceptabel en als je geen andere mogelijkheid hebt zoals bv adsl is het perfect.<BR>Na mijn terugkomst dus niets meer. mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>27 aug. kan ik pas informeren wat er aan de hand is.<BR>Als ik meer weet, laat ik het weten.

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

mad.gif" border="0 NIET,NEVER,Nooit aan beginnen mad.gif" border="0 <P> Ik heb zoveel problemen met die gasten gehad, als je ergens geen service krijgt is het hertzinger wel !<BR>Dus pas op, steek je geld liever in een mindere verbinding, maar die wel werkt !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoon bij Hertzinger is terug. Over het betalen van de rekening werd niet moeilijk gedaan.(betaal dus niet) Ik hoefde niets te verekenen maar ik denk niet dat ze er moeilijk over doen. Ik hoorde wel dat het Hertzinger ook veel geld gekost heeft.<BR>(dus ook in de boot) laugh.gif" border="0

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaa lijkt aardig op een onderneming als C+, wat een mafia praktijken, misschien is het toch wel leuk om alle sat vriendjes te mobilizeren en een draadloos netwerk op te stellen, woont vast wel iemand in de beurt waar je naar toe kan beamen, als ik het bezoekers aantal op sat4all bekijk dan kunnen we aardig nederland rond. Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor C+ enzo. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...