frico Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Hallo allemaal, Ik heb in huis meerdere sateliet ontvangers. Ik wil, nadat ik de kabel heb opgezegd, in de kamers tv hebben. Nu heb ik maar 1 schotel hangen. Is er een soort verdeel kastje op de markt die het mogelijk maakt om 1 ingang te hebben en bv 4 uitgangen? Of zit ik dat aan een lnb vast met deze optie? Zoja welke lnb is het beste? Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Triax-88 Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Dan moet je een quad LNB kopen, deze heeft 4 onafhankelijke uitgangen. Smart Titanium heeft naar mijn mening de beste prijs/kwaliteits verhouding. Kijk hier ook maar even Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
hsdm Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Als vier uitgangen nog niet genoeg zijn kun je ook een Octo scooren. Dan heb je acht uitgangen. Dus dan is TV op de WC ook nog mogelijk. Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen