elembeetje Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 Na het laden van nieuwe software (euro5.3d 1630) met de Jtag geeft mijn ontvanger bij het inschakelen met de aan/uit schakelaar voor op de foutcode -out of order-. Is er iets fout gegaan met het laden van de firmware? zo ja wat? zo nee : is deze ontvanger nog te redden? Wie kan mij helpen? PS.Het is een Pioneer DBR S120nl
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 ja er iets misgegaan maar als hij out of order aangeeft gewoon nog een keer de firmware schrijven ,,,dus eigelijk niet aan of uitzetten gewoon nog een keer schrijven veel succ afz bob
elembeetje Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Geplaatst: 28 mei 2006 Hallo Bob Ik zet hem weer in download mode en dan weer de nieuwe Firmware laden. Bedoel je dit? En hoe zit het met een nieuwe kanalen lijst? Deze moet ik dan ook met de Jtag laden? En daarna de Eeprom? Ook met de Jtag? Is dit de goede volgorde?
Gast Geplaatst: 28 mei 2006 Geplaatst: 28 mei 2006 gewoon opnieuw de firmware laden met jtag,,,en de kanalenlijst kun je met het progamma mes doen dan heb je ook geen eeprom meer nodig (mes=mediasat editor studio)??????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen