Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb de nieuwste firmware in de philips gezet die ik al in de kast had gezet omdat de cardsharing niet mogelijk was vanaf mijn dreambox. Nu ik dat allemaal werkend heb wil ik deze philips weer gaan gebruiken. Ik heb de gegevens aangepast zoals in de bekende handleiding staat.

Ik kan optie 8 de kaart en emu niet uitschakelen deze optie zit niet meer in de nieuwste firmware.

Zodra ik met DSR9500 verbinding maak met de dreambox gaat alles ok. DWK keys etc alles begint te lopen behalve het beeld op de tv. Zodra ik wissel werkt het ook met de key die gaat gewoon mee.

Heeft iemand nog een idee om wel beeld te krijgen?

Geplaatst:

Mr. Dingetje,

heb je al een PID scan geprobeerd op je Philips? Daar schijnt 't vaak aan te liggen bij fouten met CS. Daarnaast onthoud je philips pas de geselecteerde PIDs als er een smartcard in de sleuf zit (een oude CDNL kaart voldoet).

mvg,

Chris

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Geplaatst:

Ik heb het getest maar geen resultaat. Ik heb hem ook van PID veranderd etc. maar wat ik wel kan vinden bij

Cam informatie

Seca Provider: 0000

Key Nr: 06

Signature: onjuist

De rest moet alles kloppen denk ik. Ik heb zelfs mijn orginele abo kaart gebruikt. No result.

Geplaatst:

Ik weet dat het werkt,met die van Jay 485,ook zonder seca kaart,maar je originele kaart moet natuurlijk eerst werken,ga eens wat instellingen na!

+ dan menu 5.

0,1 aan, 2 EMU,3 PBM

+ dan menu 6.

0 nieuw,5 ua/sa,6 aan

+ dan menu 7.

4,5,6 aan,7 serieel aan,8 sharing,

Na standby, 7 weer instellen,en eventueel een pidscan!

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Geplaatst:

Helaas werkt het nog echt niet. Heb alle instelling doorgelopen. Kan het niet aan windows XP liggen dat deze verkeerde dingen geeft? Hij werkt ook niet op een andere philips receiver. Is het met win98 niet beter te testen?

Geplaatst:

Ik ben al verder. Ik heb bij canal digitaal ned 1 en 2 en 3 etc wel beeld maar telkens last van freezes zodra hij de DWK verzend. Ik heb er ook een pid bij. Ik heb ook tele 2 voetbal maar hij geeft bij deze zender geen extra pid. Ik snap der niks van.

More suggestions?

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd maar helaas. Het werkt nog niet. Zodra er nu een dw key verzonden wordt voor de tweede keer dan freezed hij. Is het niet handig om alles kanalen te laten herzoeken?

groetjes,

Gerard

Geplaatst:

Ik heb het opgelost door de firmware van Jay te gebruiken. De dreambox levert alles netjes af zonder problemen. Dus met de firmware van $#@%!%#$#@#! helaas maar ik kreeg het niet werkend.

Geplaatst:
Citaat:
Mr. Dingetje,

heb je al een PID scan geprobeerd op je Philips? Daar schijnt 't vaak aan te liggen bij fouten met CS. Daarnaast onthoud je philips pas de geselecteerde PIDs als er een smartcard in de sleuf zit (een oude CDNL kaart voldoet).

mvg,

Chris

De oplossing:
Ik had problemen met CS op een philips en wilde even zeggen dat ik het heb opgelost door op mijn radegast server ook newcamd server te laten lopen en daarop in te loggen met necamd5.25 ipv met het radegast protocol in DSR9500.

Bedankt voor de moeite.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen