Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik kan al een dikke 24uur nie meer inloggen met me bysky inlog en pass... AAAAAAAAAHHHH!!!!!!<P>heeft iemand nieuws over die prutsers??? <BR>of kunnen jullie wel gewoon inloggen??


Geplaatst:

Hello.<P>Ik denk dat het probleem bij jou zit want ik heb geen probleem gehad in deze 24:00 uur.

Geplaatst:

ik kan nog steeds nie inloggen met bysky, in ffm niet en op eon.net ook nie...<P>als Mr Nice Guy wel kan inloggen doe ik denk ik iets nie goed.... vaaaaaaaag

Geplaatst:

Ja, ik kan ook niet meer inloggen, heb een abbo via bysky ????

Geplaatst:

Ik kan niet inloggen met EON File Fetch Manager. confused.gif" border="0 <BR>Ook op de site van EON lukt het ook niet. <BR>Ik bel wel via BYSKY en kan wel downloaden met Fleshget. rolleyes.gif" border="0<p>[ 02-09-2001: Message edited by: SuperJoop ]

Geplaatst:

Errm heb hier sinds vrijdagavond hetzelfde probleem, de Bysky diensten werken wel (pop mail en inbellen) maar de diensten van onze grote vrienden van Europeonline werken niet meer.(Waaronder dus de EON FFM en het inloggen op de website). Zou het iets te maken hebben met het feit dat ik zo'n twee weken geleden de melding kreeg dat mijn abo bijna afgelopen was (dat ongeveer 1 week na mijn aanmelding laugh.gif" border="0 )<BR>Oh ja bij het inloggen op FFM krijg ik de eerste keer een melding dat de userlogin incorrect is, log ik daarna opnieuw in komt ie er wel in maar krijg ik de fantastische pwdm5 error die we vorige week ook hadden toe er technische problemen waren. Zal vanmiddag es even mijn Bysky dealer lastig gaan vallen

Geplaatst:

Nou humor krijg nu de volgende melding als ik op de EOL website wil inloggen :<BR>Dear Europe Online Customer, <P>Your subscription has now expired ! To thank you for your loyalty we offer you the possibility to subscribe for another year with Europe Online at the special price of 150 Euro yearly + 3 months free.<P>nou toch fijn om te weten, heeft BySky zijn rekening niet betaald ofzo ? Ach het zou voor mij pas de 4e provider zijn die op de fles gaat laugh.gif" border="0 (Superweb, Quickonline, Starspeeder gingen hun al voor)

Geplaatst:

En ze hebben betaald want rond 17:00 uur is er overal weer in te komen cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik kan nu (3 sep 11:53) ook niet meer inbellen bij BYSKY confused.gif" border="0 <BR>Krijg telkens een ingesprekstoon.<BR>En ik hep nog steeds geen Mailtje gehad van de jongens van BYSKY wat er aan de hand is. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...