Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Hallo, heb per ongeluk in de AV settings iets veranderd en toen kreeg ik zwart beeld. Toen wou ik terug en dat ging verkeerd. Nu heb ik wel geluid maar alleen zwart beeld. Dit heb ik ook via scart en de coax aansluiting. Is er een mogelijkheid om terug te gaan naar een fabrieksinstelling. Let wel ik kan geen menu zien. BVD
guykers Geplaatst: 31 mei 2006 Geplaatst: 31 mei 2006 @ richard23 Allereerst welkom op dit board. probeer eens hetvolgende: Als de humi nog niet uit is geweest: menu ok ok ok pijltje naar rechts Als hij al op standbye is geweest druk op "menu" 4 maal pijltje omlaag 2 maal op de "OK" drukken 3 maal omlaag pijltje naar rechts (Als er niets gebeurt, bij de 4de maal ben je weer terug) druk 6 maal exit druk op "menu" 4 maal pijltje omlaag 2 maal op de "OK" drukken 2 maal omlaag ok 3 maal omlaag pijl naar rechts Je kunt ook een coaxkabel even aansluiten, kun je tenminste weer zien wat je doet. suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen