Ga naar inhoud


bysky en win2000


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe moet dit ?<P>Ben een groene voor wat betreft internet via sat.<BR>Heb de kaart erin zitten, kan tv kijken via de kaart en ik ontvang een goed signaal bij de DVB data.<BR>Ik kan een inbelverbinding maken bij Bysky .......en dan houd het op !<BR>Ik kan niets onvangen geen pagina's etc. <BR>Wat moet ik waar instellen. <BR>Er staat netjes een virtual dvb driver bij de netwerk settings........<P>Wie helpt mij ?!<P>walter@restaurantdeboei.nl confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de instellingen van je dvb kaart moet je de frekwenties, symbolrates en FEC's aanvullen van de transponders van Astra 103/113/114/115. Ook nakijken of je in het netwerk systeem van je pc de kaart terug vindt. Dit kan je doen door "winipcfg" in te tikken in de startkolom "uitvoeren". Verder ook nazien of in de LAN verbindingen de juiste bijhorende proxy aangegeven staat als de transponder waarop je dvb kaart staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd hoe dit werkt, heb zelf een abo gehad bij EOL, en pas weer geprobeerd.<BR>Maar helaas nog steeds k*t, snelheden van 1Kb/sec bij het binnen halen van een pagina en downloaden.<BR>Bysky maakt gebruik van EOL, maar werkt dit wel???<BR>Ik hoop hierop wat reacties te krijgen voordat ik me weer in de ellende stort. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...