dateq Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Mensen, misschien een stomme vraag, maar angezien ik het zoekgedeelte niet lekker aan de praat krijg hier toch maar even zo. Is er al eens ge-experimenteerd met CardSharing voor de pioniertjes? Groeten, dateq ---------------------------- DreamBox 7020s / Pioneer DBRS-110NL Triax 88 Cm Schotel Invacom LNB Moteck sg 2100 a positioner ----------------------------
woodytwo Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 OFM en Generator soft ondersteunen dit allebei met behulp van PC als inet gateway.... Grtz. Dawood
dateq Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 Kan iemand mij dan even in de goede richting wijzen? Ik ben een beetje hard op zoek Alvast bedankt ---------------------------- DreamBox 7020s / Pioneer DBRS-110NL Triax 88 Cm Schotel Invacom LNB Moteck sg 2100 a positioner ----------------------------
Maascomp Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 Gewoon een Dreambox kopen Werkt veel beter [color:"red"] ja of een abboo op canaldigitaal,als je niks te melden heb doe dat dan niet [/color]
dateq Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 Hehehe.. Als een bepaald persoon nu meteen had verteld dat je tegenwoordig geen emu's meer nodig heb, had je ik nu een DB gehad Nee hier ben ik mee geholpen ---------------------------- DreamBox 7020s / Pioneer DBRS-110NL Triax 88 Cm Schotel Invacom LNB Moteck sg 2100 a positioner ----------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen