Ga naar inhoud


Digitaal zandpad


Gast

Aanbevolen berichten

Hier in hunebed country hebben we geen files maar ook slechts digitale zandpaden.<BR>Vandaar mijn overweging om via de satelliet te gaan internetten.<P>Wie heeft (goede) ervaringen met satelliet internet en bij / via welke provider ?<P>BySky lijkt mij b.v. gewoon een 'standaard' provider die gebruikt maakt van Europe on Line. <P>Is het surfen via de satelliet ook echt sneller ?<BR>Kan je alles downloaden ?<BR>(b.v. Windows 2000 service pack 2 = 100Mb)<BR>Werkt het 'carrousel' downloaden een beetje ?<BR>Maakt het uit via welke provider je inbelt ?<P>Alvast bedankt<P> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb wel goede ervaringe met EON... multicast rulezzzz<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Is het surfen via de satelliet ook echt sneller ?<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>LOL!!! neej man... je 33k is 32x sneller dan surfen via sat<P>je kan gewoon alles downen wat je wil, maar als je 100++ mb wil zuigen gaat dat 'caroussel'(=multicast) wel perfecto... ff paar uurtjes wachten en hij staat als het goed is klaar op je filezone... vet!<P>maakt ook niet veel uit via welke isp je inbelt, je kan gewoon die proxy instellingen veranderen in je browser of dl prog... alleen als je bysky neemt moet je bij hun inbellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit bij BySky... <P>maar het maakt nie uit of je bij EON zelf zit of bij BySky... die gasten verkopen hetzelfde als op de eon site.. alleen 20 piek duurder...<P>ohw ja... en het kan ook nog ietsie sneller gaan bij de BySky... als je mazzel heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...