Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Beste satters, ik kijk al een tijdje rond op de site, maar ik blijf toch met een paar vragen zitten. Ik heb thuis de volgende situatie: 2 tv's (woonkamer/slaapkamer). De TV in de woonkamer is aangesloten op een phillips decoder (oud ding). Ik wil graag de TV boven ook van tv voorzien. Nu wilde ik zowieso een nieuwe decoder aanschaffen omdat onze huidige wat kuren begint te vertonen. vraag 1: Ik wil een decoder aanschaffen die dus een UHF uitgang heeft, zodat ik ZONDER extra decoder gewoon kan zappen op de tv in de slaapkamer, kan dit? vraag 2: Zijn er ook decoders met dvd branders/spelers? Bij voorbaat dank Roger
leo1949 Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Vraag 1 Ja dat kan. Je kan ook een video of dvdrecorder als inserter gebruiken als er geen rf out op zit dit doe ik ook met mijn Rectaalbakje. Ook zijn er legale videozendertjes te koop waarmee je vanuit de slaapkamer ook de decoder kan bedienen Vraag 2 Met dvd voor zover ik weet niet wel zijn ze er met hard-disk. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Puch Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Beste Roger_s, Welkom op het board. Je kan via de uhf uitgang de tv boven van tv voorzien. Je zal dan wel telkens naar dezelfde zender moeten kijken als beneden. Boven zappen kan je met een wireless infrarood systeem. Maar dan nog is zowel boven als beneden dezelfde zender te zien. Als je verschillende zenders op hetzelfde moment wil bekijken moet je twee ontvangers aanschaffen. Je kan eventueel een ontvangen kopen waar een hard schijf inzit of in kan als je programma's wil tapen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Dank voor jullie antwoord. Ik begrijp dus dat het niet mogelijk is om op de tv's onafhankelijk van elkaar te zappen, ook niet met 2 tuners? Ik heb een dvd recorder staan, maar zo heb ik nog 4 apparaten staan, ik had eigenlijk gehoopt dat ik "alles in 1" kon kopen.
Puch Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 nee, dat is niet mogelijk. Een ontvanger met 2 tuners is om tv te kunnen kijken terwijl je een ander zender aan het tapen bent. Als je onafhankelijk wil zappen moet je twee ontvangers hebben. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
WPW Geplaatst: 29 mei 2006 Geplaatst: 29 mei 2006 Hier staat dezelfde vraag en antwoorden: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=1#1153734 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen