Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Ik probeer al 2 mnd software te downloaden via de schotel. Krijg het niet voor elkaar. Al het andere werkt (krijg ook een mooie lichtgroene smilie). Streaming via EON werkt ook. Alleen een bestandje binnenhalen niet. Heb het vermoeden van fout gebruik IP-adres. Heb wel alle instructies met MAC-adressen etc. goed opgevolgd (www.weethet.nl). Ook Fazzt opnieuw geinstalleerd. Wie heeft nog een idee? jvanblijderveen01@hotmail.com
chocovla Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Heb je toevallig een NOrton Internet Firewall ?? Dan moet je effe fragmented IP packets teostaan anders blokkeert ie nl. al je verkeer. Een andere optie kan de firewall van Windows XP zijn (mocht je dat gebruiken)
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Nee, ik heb geen firewall geinstalleerd. Kan het misschien aan mijn provider (freeler, want we wilen de kosten laag houden) liggen?
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Is er in Nederl. misschien tel. helpdesk voor dit soort zaken bekend, want 500 piek voor een satkaart en 30 p/m voor EON en dan niets kunnen binnenhalen schiet ook niet op.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Je kan deze <A HREF="http://www.***geen-reclame***.be/downloads/manual_nl.zip" TARGET=_blank>Nederlandstalige handleiding</A> eens downloaden en stap voor stap volgen. Als het dan nog niet lukt is het mij ook een raadsel.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 SatMan, bedankt. Ik heb welliswaar een Satelco kaart + software, maar de principes zijn hetzelfde. Ik loop het vanavond allemaal nog eens door. Tenslotte geldt: de aanhouder wint, niet dan?
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Ok, het is voormekaar. Gisterenavond voor 1e keer software gedownload. Ik weet bijna zeker dat het aan een verkeerde opgave van IP-adressen lag. Heb nu gewoon die van de handleiding gebruikt Omdat ik die niet had is het denk ik op bepaald moment een rommeltje geworden. Thanks SatMan
Aanbevolen berichten