Ga naar inhoud


Software downloaden via Fazzt lukt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Ik probeer al 2 mnd software te downloaden via de schotel. Krijg het niet voor elkaar. Al het andere werkt (krijg ook een mooie lichtgroene smilie). Streaming via EON werkt ook. Alleen een bestandje binnenhalen niet. Heb het vermoeden van fout gebruik IP-adres. Heb wel alle instructies met MAC-adressen etc. goed opgevolgd (www.weethet.nl). Ook Fazzt opnieuw geinstalleerd. Wie heeft nog een idee? confused.gif" border="0jvanblijderveen01@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er in Nederl. misschien tel. helpdesk voor dit soort zaken bekend, want 500 piek voor een satkaart en 30 p/m voor EON en dan niets kunnen binnenhalen schiet ook niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SatMan, bedankt. Ik heb welliswaar een Satelco kaart + software, maar de principes zijn hetzelfde. Ik loop het vanavond allemaal nog eens door. Tenslotte geldt: de aanhouder wint, niet dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, het is voormekaar. Gisterenavond voor 1e keer software gedownload. Ik weet bijna zeker dat het aan een verkeerde opgave van IP-adressen lag. Heb nu gewoon die van de handleiding gebruikt smile.gif" border="0smile.gif" border="0 Omdat ik die niet had is het denk ik op bepaald moment een rommeltje geworden. Thanks SatMan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...