Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer al 2 mnd software te downloaden via de schotel. Krijg het niet voor elkaar. Al het andere werkt (krijg ook een mooie lichtgroene smilie). Streaming via EON werkt ook. Alleen een bestandje binnenhalen niet. Heb het vermoeden van fout gebruik IP-adres. Heb wel alle instructies met MAC-adressen etc. goed opgevolgd (www.weethet.nl). Ook Fazzt opnieuw geinstalleerd. Wie heeft nog een idee? confused.gif" border="0jvanblijderveen01@hotmail.com


Geplaatst:

Heb je toevallig een NOrton Internet Firewall ?? Dan moet je effe fragmented IP packets teostaan anders blokkeert ie nl. al je verkeer. Een andere optie kan de firewall van Windows XP zijn (mocht je dat gebruiken)

Geplaatst:

Nee, ik heb geen firewall geinstalleerd. Kan het misschien aan mijn provider (freeler, want we wilen de kosten laag houden) liggen?

Geplaatst:

Is er in Nederl. misschien tel. helpdesk voor dit soort zaken bekend, want 500 piek voor een satkaart en 30 p/m voor EON en dan niets kunnen binnenhalen schiet ook niet op.

Geplaatst:

SatMan, bedankt. Ik heb welliswaar een Satelco kaart + software, maar de principes zijn hetzelfde. Ik loop het vanavond allemaal nog eens door. Tenslotte geldt: de aanhouder wint, niet dan?

Geplaatst:

Ok, het is voormekaar. Gisterenavond voor 1e keer software gedownload. Ik weet bijna zeker dat het aan een verkeerde opgave van IP-adressen lag. Heb nu gewoon die van de handleiding gebruikt smile.gif" border="0smile.gif" border="0 Omdat ik die niet had is het denk ik op bepaald moment een rommeltje geworden. Thanks SatMan

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...