Ga naar inhoud

Geen beeld via lnb . alleen via multiswitch

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

wie weet de oplossing ik heb een triax 88cm met een quad LNB en een gewone lnb voor de bbc deze is met een multiswitch verbonden naar mijn philips 7072

en mijn tweede ontvanger welke op de slaapkamer staat een pace 600 is rechtstreeks op de quad LNB aangesloten dus zonder de multiswitch.

nu doet het volgende probleem zich voor ik heb alleen beeld beneden dus met de switch ik heb alles al een keer verwisseld maar nu komt het erop neer dat ik alleen maar beeld krijg via de multiswitch dit probleem doet zich na mijn verhuizing voor wie weet de oplossing

Bvd

Geplaatst:

Een quad lnb en een gewone lnb en dat is aangesloten op een multiswitch? Weet je wel zeker dat het een multiswitch is en geen diseqCswitch ? Je hebt die philips ook al verwisseld met de pace boven om te zien of de pace niet verkeerd staat ingesteld? Lnb's los gehad en deze na verhuizing wel weer op de juiste manier gemonteerd dus niet per ongeluk verwisseld?

Geplaatst:

sorry ja het is een diseqCswitch ik heb alles al verwisseld en omgedraaid maar ik krijg op beide alleen maar beeld via de diseqCswitch.de lnb's heb ik niet los gehad.dus..... ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen