Chip-at Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 Weet iemand of je met Pinero of met een ander programma de volledige processor kan uitlezen van een DBR120. Dit kan nodig zijn om iemand te helpen die vanaf een verkeerd adres de decoder heeft geprogrammeerd. Ik weet trouwens niet welk adres het laagste is dat je kan bereiken maar Codemaster heeft geloof ik vanaf adres FFE00000 geschreven. Om hem te helpen wil ik mijn processor wel uitlezen maar ik weet niet hoe. ----------------------------- DBR120NL 2 x LNB
Gast Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 hallo, volgens mij moet dat zonder probleem mogelijk zijn via pionero, maar zelf heb ik dit ook nog niet gedaan, ik heb slechts het de fw als backup uitgelezen om de communicatie tss reciever en pc natezien. Maar het address dat je daar aanduid is me wat aan de hoge kant tenzij de reciever van het type bct13xx is. Als je het bnp nummer kon opnoemen die je op de printplaat vindt kan je zo bepalen wat voor sw en vanaf waar je sw uitlezen moet. Een korte uitleg hoe het kan gebeuren kan je nalezen in pionero/Xp probleem groeten babt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen