Ga naar inhoud


blok 18 proggen !!!!!!!


invito

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik las ergens dat je er een andere voeding in had gezet.

Heb je de spanningen van de voeding al nagemeten?

 

Blok 18 staat bootloader in die het MHW gedeelte opstart.

Daar zijn wat verschillende versies (Italiaanse, Nederlandse...) van in omlooop maar die doen allemaal hetzelfde.

 

RayTec

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi samen !

 

het doet mij goed om te lezen dat de mensen mij willen helpen bedankt hiervoor jullie allen!!!

 

nou ik kom in het menu dat doet hij alleen als ik een zender intoets dat er niet in zit dus hij geeft aan dat er geen kanaal is op deze nummer en vervolgens druk op menu dan kan ik alles wijzigen ook de E is dan oproepbaar ! alles behalve signaal sterkte die blijft op nul!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt me zeer, maar misschien kom ik nu een beetje cru over: Je moet Invito nooit twee vragen tegelijk stellen!

 

Er zijn hier heel veel geduldige jongens al een hele tijd met je bezig om het probleem voor je op te lossen. Je bent echter steeds met je eigen oplossingen/problemen bezig en luistert niet wat men hier probeert duidelijk te maken.

 

Ik heb je ook al gezegd, als je gaat proberen om signaal te krijgen door blok 18 te programmeren, vergeet het maar. Als je MHW opstart is blok 18 in orde (ook al door Raytec bevestigd). Software matig is er niks aan de hand met jouw ontvanger, daar durf ik een kratje bier op te verwedden.

 

Ook dat je zoiets ontdekt als: de puntjes gaan later branden dan de streepjes, volledig 100% in orde dus, zo hoort dat te zijn als je originele software gebruikt.

 

Ofwel er is iets mis in je voeding, maar nog veel aannemelijker is dat je tuner (blikken doosje waar de antenne op aangesloten wordt) gewoon defect is. En die zul je niet makkelijk in de losse verkoop vinden. Ik zou je aanraden om een tweedehandsje te kopen en deze defecte decoder op zolder bewaren voor eventuele andere onderdelen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi als deze stuk was dan kond ik het volgende toch niet !

 

1- ik kan de software gewoon wissen en herschrijven

2- ik kom gewoon in het menu

3-ik kan gewoon zeppen ik kan lezen dat het bijvoorbeeld om een welke type zender het gaat

4- ik kan lezen wat voor firmeware er in zit .dus als ik deze wis en zet er een ander in dan zie ik het ook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...