Gast Geplaatst: 31 mei 2006 Geplaatst: 31 mei 2006 Hoi, mijn vraag is kort: wie van jullie heeft er al ervaring met Sony's 1080i-camera de HDR-HC3E? Wil 'm zelf gaan kopen, maar kan nog nergens een review vinden. Thanks!
bash! Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Ik heb sinds kort de HDR-FX1E van sony. Hoewel dit een "semi-professionele" camera is, schijnt de techniek vergelijkbaar te zijn. Ik heb de HC3E danook even kort bekeken. Hij bevalt goed op een paar kleine dingen na, maar dit zijn vooral beperkingen die je tegenkomt. Voor huis-tuin-en keuken filmpjes merk je hier overigens niets van. Verder viel mij meteen op dat Sony echt NIETS meelevert. Simpele dingen als een externe lader of een tape zitten er gewoon niet bij. Software? ook niet! En dat voor een camera van bijna 4000 euro. Wat zat er wél bij? Een cleaning tape. Een voeding om de accu op de camera op te laden. Een accu (kleinste capaciteit). Een draagbandje, en handleidingen. That's it! De beeldkwaliteit is ook op de HC3E erg goed te noemen. Ik heb ze naast elkaar gezien, en was er erg over te spreken! Zelfs de SD kwaliteit is erg scherp en kleur gebruik is goed. Hoop dat je er iets aan hebt! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen