Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik vandaag Firefox opstarte, kreeg ik de mededeling dat er een update had plaatsgevonden, op zich natuurlijk prima...

Maar nu komt het, al mijn instellingen waren verdwenen en al mijn bladwijzers ook.

Wie weet hoe en waar ik die terug kan vinden?!

met vriendelijke groet

Poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:
Citaat:
Pad is; C:\System\Profiles\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

Bookmarks staan in bookmark.html

Hmmm...?

Heb je dat pad wel goed???!!!

poetsie

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

c:\Documents and Settings\usernaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\

Geplaatst:

Ja Big John, dat is beter, dank je,

maar dan komt het vervolg hoe dan verder.

hoe krijg ik de bookmarks weer op mijn scherm,

ik bedoel weer als bladwijzers?

groet

Poetsdoekje

Geplaatst:

Toen ik vanmorgen Firefox opnieuw actief maakt was alles weer in de oude staat, dus eigenlijk mag het topic be-eindigd worden, maar er blijft natuuerlijk wel de vraag, hoe e.e.a. zo maar kon

groet

van Poetsdoekje

Geplaatst:

Ik zag dat ik even te snel was met typen. Het punt is dat ik alle paden heb gereroute in mijn win XP. Ik gaf je mijn pad i.p.v. het pad wat het moest zijn (gelukkig gaf Big John het juiste pad).

Het nadeel van Firefox is/was dat het geen relatieve paden gebruikt. Hij gooit altijd wat op je c schijf en dat maakt het onoverzichtelijk.

Je kan dit voorkomen door gebruik re maken van Portable Firefox.

Alle data gooit hij in zijn eigen dir. Ook alle geinstalleerde plugins en extensies bewaard hij daar.

Op die manier kan je Firefox makkelijk backuppen, meenemen en beheersen.

Ook kan je hem naar het Nederlands vertalen (lees de uitleg op de home-page).

Vanaf diezelfde site kan je ook de e-mail client Portable Thunderbird halen. Deze werkt op dezelfde manier zodat je altijd je e-mail accounts mee kan nemen (dat is erg handig als je veel onderweg bent).

Regards

'Life Is A Joke'

Geplaatst:

Op zich vreemd dat dat allemaal niet meer goed functioneerd na de update.Bij mijn dochter was de laatste update ook niet helemaal goed gelukt,maar daar kwam firefox zelf mee.Dus opnieuw werd de update automatisch gedownd en geinstalleerd en alles was goed incl. alle gegevens.

Maar wil je zekerheid ,dan kan je regelmatig even een backup maken van alle dingen die je wil bewaren.

Hier de link:http://ftp.mozbackup.com/1.4.2/MozBackup-1.4.2-ENG.exe

Succes!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen