Gast Geplaatst: 31 mei 2006 Geplaatst: 31 mei 2006 Hallo alle mede forumers, ik ben toe aan een nieuwe reciever, maar zie door de bomen het bos niet meer. ik heb nu een aston 302, waar ik best tevreden mee ben. aangezien er diverse problemen opkomen zoals een afstandsbediening die totaal niet werkt ben ik op het internet gaan zoeken naar een goede vervanger. ik kom er alleen niet uit, ik snap het gewoon allemaal niet meer, vandaar mijn verzoek om hulp. ik zoek een reciever die allereerst HD ready is, ik heb een lcd tv die ook HD aan kan dus het zou fijn zijn als de reciever dat ook is, tweede punt is een dubbele kaart lezer, ik hebt canal+ maar ook een andere decodeerkaart (russische TV) die tegelijkertijd in het apparaat kan. derde punt is een opslag voor minimaal alle freetoair channels, aangezien ik 4 lmb`s heb wil ik optimaal genieten van alle free to air, eerlijkgezegt kijk ik het meeste niet, maar de aston die ik nu heb kan maar 1400 kanalen aan en daarddor moet ik dus alles handmatig invoeren anders vind hij niet alle kanalen die ik hebben wil. kunnen jullie mij aub helpen met advies aan mij te geven over welke reciever(merk onbelangrijk zolang kwaliteit gewaarborgt is) het beste is om aan te schaffen, zodat ik weer vollop kan genieten van mijn satelliet. p.s. ik hoef geeb HDD recorders, als het erop zit is het een leuke extra maar de films en proggramma`s die ik met video opgenomen heb moet ik nu nog steeds kijken dus hdd is niet echt van belang, ik zie dat als een leuke extra. ohja, mijn budget is pak `em beet een 600 euro voor een reciever, lijkt me genoeg.... toch? hartsikke bedankt alvast om mee te denken in deze jungle van satelliet. groetjes Allxs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen