Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort in het bezit van een galaxis dvb pci- kaart.

in pc gezet ( 866 mhz,40 gieg redelijk up yo date ) windows ME geeft melding dat Explorer een onbekende ongeldige fout heeft, ook poproxy i.c.m. Norton antivirus geeft problemen, zijn er update's voor de software bekend ( voor ME )

dit alles dus na software installatie.<p>iemande bekend

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Geplaatst:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door maup:

<strong>Sinds kort in het bezit van een galaxis dvb pci- kaart.

in pc gezet ( 866 mhz,40 gieg redelijk up yo date ) windows ME geeft melding dat Explorer een onbekende ongeldige fout heeft, ook poproxy i.c.m. Norton antivirus geeft problemen, zijn er update's voor de software bekend ( voor ME )

dit alles dus na software installatie.<p>iemande bekend</strong><hr></blockquote><p>

Haal norton eraf of disable het dan kan je unicasten en met multicast is norton ook niet echt lekker hij wil alle smtp verkeer scannen shocked.gif" border="0 Redelijk up to date ben je als je geen windows me draait , win2000 of winXP is het beste en stabielste voor sat op europeonline , tblijft dweilen met de kraan open als je 9x erop hebt met die heerlijke onbekende error's :-) en je files met multicast zullen straxs ook voor 80% incomplete naar binnen komen.

Voor Galaxis drivers is 2.08 met sat tv het beste en anders 1.3 data only als 2.08 incomplets heeft.

Geplaatst:

ok. ligt in de kast, zal het binnenkort erop gaan zetten, hopelijk werkt het dan wel<p>Thanks !<p>Maup

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.