Spotvogel Geplaatst: 1 juni 2006 Geplaatst: 1 juni 2006 Er word me gevraagd even naar iemands schotel te kijken; hij keek met een off. kaartje naar Globo op de Hispasat, er is wat veranderd, nieuw kaartje gekregen, maar geen beeld. Wat is daar aan de hand, iemand enig idee? Heb er onlangs wel wat ovr gelezen, maar ben vergeten wat....
Macaco Geplaatst: 1 juni 2006 Geplaatst: 1 juni 2006 Globo zit nu op de Hispasat 13 gr. oost. Even richten en een kanalenscan doen.
Nesclan Geplaatst: 1 juni 2006 Geplaatst: 1 juni 2006 Yep, zitten nu op de Hotbird (Hispa is helemaal over). Als je echter geen abbo hebt, dan kun je het momenteel shaken... zit op dit moment potdicht. *Dreambox 7020S (Iolite en gemini) -Stab HH120-1 mtr Gibertini -MM 1.02-Conax cam-[color:"red"]onbruikbare[/color] M-II kaart-seasonII -Mastercrd2* Hauppauge Nova CI met Progdvb +Yankse
Creatura Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Citaat: Yep, zitten nu op de Hotbird (Hispa is helemaal over). Als je echter geen abbo hebt, dan kun je het momenteel shaken... zit op dit moment potdicht. Vanaf vandaag Globo niet meer via de Hispasat, maar WEL te zien via Hotbird! Of het nu tijdelijk FTA is?? Of werkend met de k*y van Cabo? VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Macaco Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Een paar berichten terug bedoelde ik natuurlijk Hotbird 13 graden oost, ik had even de kop er niet bij. Globo is op dit moment FTA te zien op de Hotbird. Codering zal binnenkort wel weer aan gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen