Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Aangezien de Hauppauge,Galaxy en Technotrend DVBs kaarten praktisch hetzelfde zijn van ontwerp vraag ik me af of ik dan ook elke C.I. Modul kaart onderling kan gebruiken. Dus b.v. een Technotrend kaart met een Hauppauge C.I. modul kaart. Iemand....?
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door The Pretender: <strong>Aangezien de Hauppauge,Galaxy en Technotrend DVBs kaarten praktisch hetzelfde zijn van ontwerp vraag ik me af of ik dan ook elke C.I. Modul kaart onderling kan gebruiken. Dus b.v. een Technotrend kaart met een Hauppauge C.I. modul kaart. Iemand....?</strong><hr></blockquote><p>@ The pretender , ze zijn helemaal hetzelfde dus je kan je CI in een van die 3 kaarten drukken <p>[ 24-01-2002: Bericht gewijzigd door: happysat ]</p>
Gast Geplaatst: 24 januari 2002 Geplaatst: 24 januari 2002 met multidec 8.0 en md80 "patch" heb je naar ik gelezen heb geen ci-interface meer nodig. heb het net gedownload en ben aan het testen.
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Het werkt, ik heb een technotrend dvb-s kaart met ci-interface. met de nieuwe multidec 8 , een stukje extra software soft-ci en een setytingslist,juiste ECM's en nieuw ingevoerde keys is het mogelijk om naar de betaalzenders te kijken zoals canal+ e.d.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 wat wordt er allemaal ondersteunt???<p>seca viacces etc???
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Yep schijnt te werken. Voor degene die het willen proberen http://www.netzagent.com/freetv/digi1.htm Hier kun je versie 8 downloaden Seca Irdeto/Betacrypt
Gast Geplaatst: 26 januari 2002 Geplaatst: 26 januari 2002 Seca werkt, viaccess niet denk ik, je komt namelijk bij het onderdeel soft-ci geen mogelijkheid tegen om viaccess codes in te geven.
Gast Geplaatst: 26 januari 2002 Geplaatst: 26 januari 2002 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door muurman: <strong>Seca werkt, viaccess niet denk ik, je komt namelijk bij het onderdeel soft-ci geen mogelijkheid tegen om viaccess codes in te geven.</strong><hr></blockquote> Als je goed kijkt in MultiDec 8.0 zie dat er bij program parameter het vakje viaccsses nog grijs is , betekend dat ie er nog aan komt En een CI heb je niet meer nodig ..!!<p>[ 26-01-2002: Bericht gewijzigd door: happysat ]</p>
Aanbevolen berichten