Ga naar inhoud

dBox met ALL CAM?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een dBox MM9500S met een dBox CAM (Groene opdruk). Is deze te gebruiken als ALL CAM en/of Free CAM?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De all/free cam software is alleen te gebruiken voor een COMMON INTERFACE , dus niet voor een gewone cam.<BR>Een common interface is een cam waar je de card weer insteekt.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

je kan van je "C" cam wel een "all" cam laten maken. de eprom moet eruit worden gesoldeerd, en een nieuwe erin. als je zelf geen ervaring hebt met smd/smt technieken, laat dit dan doen !! voor bedragen tussen de F25,00 en F75,00 kunnen diverse satboeren dit.<BR>prutsie<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Inderdaad , mijn reply was niet helemaal compleet , het is inderdaad op die manier nog te doen, de cam ombouwen , ik ging ervanuit dat het hier ging om het patchen naar een allcam met behulp van de laptop. Dat is dus alleen te doen met een Common interface module.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.