Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Hallo even een vraag voor de duidelijkheid,<p>Is de adapterkaart die bij de satkaart hoort dus de kaart waar normaal het CI module in geplaatst wordt, nu wel of niet noodzakelijk.<p>Dus kan er aleen met de Satontvangstkaart en Multidec 8.0 naar de betaalzenders worden gekeken ?<p>Alvast bedankt groeten Misty.
Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 de adapter is niet noodzakelijk voor md80,wel is het een handig herkenningspunt om te bepalen of je de goede kaart hebt<p>grtz
Gast Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 Hallo Casj,<p>Bedankt voor de info ! Het was wat verwarrend omdat de CI module en de CI adapter door elkaar gehaald werd ! Het werkt inmiddels, ik krijg alleen de Taq kanalen niet aan de gang ! Ligt dit aan de software of moet dit gewoon mogelijk zijn ? In dat geval doe ik dus iets fout. Misschien heb jij hier ervaring mee ?<p>Groeten Misty.
Gast Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 @misty Ik heb in een andere posting een link geplaatst met de multidecoder met DE goede instellingen. Ook voor Taq enz enz kijk maar eens<p>Groeten Ivo Buiter
Gast Geplaatst: 2 februari 2002 Geplaatst: 2 februari 2002 Misty ik heb een readme/help file online gezet voor Multidec+ engelse Multidec misschien kom je er uit als je hem ffies door leest suc6..!!!<p>[ 02-02-2002: Bericht gewijzigd door: happysat ]</p>
Gast Geplaatst: 2 februari 2002 Geplaatst: 2 februari 2002 Ik zie de link meer nergens terug plaats hem hier dus weer.<p>http://members.tripodnet.nl/multidecoder/<p>Groeten Ivo Buiter<p>[ 02-02-2002: Bericht gewijzigd door: buiter ]</p>
Aanbevolen berichten