Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alle irdeto zenders werken goed met multidec 8.0 en de soft-ci. Ik moet trouwens wel mijn aston 1.4 cam eruit halen, wil ik beeld hebben. De soft-ci i.c.m. de aston cam lijkt niet goed te werken.<p>Een aantal Seca zenders, waaronder canal nl 16/9, werken bij mij niet automatisch, dan moet ik eerst de juiste ecm invullen en dan werkt hij wel. Wanneer ik wissel van kanaal, moet ik weer de ecm invullen. Ik heb wel de update van de soft-ci voor de palco-kanalen erop gezet, maar dit biedt geen beter resultaat.<p>Is het trouwens ook mogelijk om met de dvb-s card de volledige logging tussen de card en de receiver in te zien. Het gaat mij hier vooral om seca. <p>Ben beniewd.<p>Bernard

Geplaatst:

Lo bernard, idd bijna alle zenders irdeto en seca komen perfect binnen( op een paar zenders na) , van cinemas heb ik wel de werkende keys moeten zoeken en erin zetten maar al ik van zender wissel blijft alles netjes op zijn plaats werken

Dat van die aston cam kuren ism softcam zou best kunnen maar waarom nog een ci erin doen ...

"Is het trouwens ook mogelijk om met de dvb-s card de volledige logging tussen de card en de receiver in te zien. Het gaat mij hier vooral om seca."

met die logger dll zou't misschien wel werken

als je de masker key hebt, ik kan het zelf helaas niet uitproberen omdat ik er geen reciever heb ATM.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.