EBOR Geplaatst: 2 juni 2006 Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb een Moteck SG-2100A Rotor aangesloten op mijn Triple Dragon. En nu rijst bij mij de vraag? Wat gebeurt er met de Satelliet posities als ik er een nieuwe Image inzet. Staan de posities opgeslagen in de rotor of in de Triple Dragon. Als ze worden opgeslagen in de Triple Dragon kan ik er dan een back up van maken? zo ja welke map zitten dan de gegevens om te backuppen. Ik hoop dat ze bewaart kunnen worden anders is het met elke nieuwe Image een heel gedoe. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Satlook Geplaatst: 2 juni 2006 Geplaatst: 2 juni 2006 Hallo Ebor, Als je een 8mb image laad dan ben je al je instellingen van je motor en je configuratie en de settings kwijt. Maar als je een 4mb image (update) flasht dan blijft alles gewoon staan. Je kan inderdaad ook een backup maken. Alles staat in de volgen map: /var/share/dvb2001 DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
EBOR Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Geplaatst: 2 juni 2006 Bedankt Satlook, Werkt perfekt, Nieuwe Image eropgezet. Jouw setting lijst erin met backup van de sat inputs. Inloggen op de Web interface "E*u I**G List Update" Hij Loopt weer als een trein (binnen 15 minuten). Groeten, Ebor DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen