Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 Wie kan mij verder helpen, heb multidec lopen maar het lukt mij niet wanneer ik beeld heb de gegevens op te slaan dus als ik dan verder zap en weer terug ga naar vorige kanaal geen beeld meer. weet iemand waar ik de sleutel en ecm moet opslaan. Klopt het dat pc blijft hangen als je multidec afsluit De enige manier om verder te kunnen is de pc opnieuw te starten.zelfs met taak beeindigen kom je er niet.
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 http://erazor2001.portland.co.uk/files/k-id.rar met deze files moet multidec zenders autodecten en de juiste ecm vasthouden , ff uitpakken in de MD directory Ik heb geen problemen met vasthangende Multidec's , waarschijnlijk gebruik je w98/WinME omdat taak beindigen niet werkt..?? In win2000 en WinXP sluit ie direct af als je het proces stopzet in Task manager..<p>Suc6..!!
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 happysat bedankt voor je reactie en inderdaad ik gebruik win me Ik ben er inmiddels wel achter dat het iets met de activ desktop te maken heeft en dit kon wel eens een gevolg van het op dezelfde irq adres van de geforce videokaart te maken te hebben(allebeide nr 5) alleen ik heb geen vrij irq adres meer over.
Aanbevolen berichten