Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Hallo, Ik heb deze decoder sinds kort maar hij loop vast bij het zappen bij kanaal 42 naar 43. Alleen door hem uit te zetten kan ik het oplossen. Het is een oude decoder en alles is orgineel. (krijgertje) Kan iemand mij hier mee helpen? Bvd hartelijk dank. Bert.
beata Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 het beste is nieuwe firmware er in proggen en kanalen lijst gr.lex pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat
Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Beata, Bedankt voor het antwoord. Had al zo´n vermoeden dat dit moest gebeuren. Alleen ik zou niet weten hoe dit moest. Ik lees dingen over J-tag etc. solderen. Vindt dit toch wat moeilijk. Zou iemand mij hierin kunnen helpen? Ben nieuw hiermee. Ik hoor wel. Bert.
Chip-at Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Pipoo, Het is veel leuker en handiger om het zelf te doen. Op de site van "lex" kun je al en boel lezen over de decoder. In de bijlage vind je een aantal handige files. Met een stukje expirimenteer print en een soldeerbout kom je heel ver. Als je hulp op afstand nodig hebt hoor ik het wel. 1162376-voorpipoo.zip
Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Chip-at, Ik ga het bestuderen. Maar alvast bedankt. Bert.
Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Kan deze ook niet gewoon geflasht worden met pionero, een seriele en paralel kabel? Heb zelf een 110NL en dat werkt prima. Geen J-Tag nodig.
Chip-at Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Als je de laatste versies FW in een DBR120 wilt flashen, moet je een J-tag gebruiken. De Fw is te lang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen