Gast Geplaatst: 3 juni 2006 Geplaatst: 3 juni 2006 Hallo allemaal, Wie kan me helpen? Mijn topfield 4000 krijgt de laatste tijd het volgende probleem: Wanneer de topfield een tijdje aan staat kan het maar z dat je ineens niks meer kan met de afstadndsbediening, wat je ook doet waar je ook op drukt op het display knippert wel telkens iets maar verder geen enkele reactie. wanneer ik de stekker er trek en er gelijk weer in doe dan is het weer goed dan kan het zijn dat het een tijd weer goed is, en dan krijg je hetzelfde weer erg vervelend is dat.\ Wie kan me helpen
Gorilla King Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Heeft denk ik niets met de AB te maken. Ik heb dat van tijd tot tijd ook (gelukkig niet al teveel (afkloppen...) ). Waarschijnlijk is het iets in de topfield, zoals de voeding of het moederboard. Bij mij heeft het niets met de warmte te maken, aangezien het ook gebeurt als ie net aangezet is.
Gast Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Hoi Komdeurtje, Probeer is nieuwe batterijen in de afstands bediening, heb ik ook gehad, met een set nieuwe was het probleem opgelost. Gr. BMW R1150RT
Gorilla King Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Citaat: Hoi Komdeurtje, Probeer is nieuwe batterijen in de afstands bediening, heb ik ook gehad, met een set nieuwe was het probleem opgelost. Gr. BMW R1150RT Ik mag toch hopen dat ie dat gecheckt heeft... maar goed, het zou kunnen.
PeHa Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Citaat: Hallo allemaal, Wie kan me helpen? Wanneer ik de stekker er trek en er gelijk weer in doe dan is het weer goed Wie kan me helpen bij geen enkel apparaat de stekker eruit trekken en er meteen weer in doen, altijd een 5 tal secondes wachten. Of je moet snel naar de reparateur willen ? Kijk eens of jouw topfield niet te warm wordt ? (ingebouwd is) VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
dreesman Geplaatst: 12 juni 2006 Geplaatst: 12 juni 2006 Ik heb hetzelfde gehad. Ik heb mijn harde schijf geformateerd en toen was alles verholpen. André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen