pet123 Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Misschien al bekent maar ik had het nog niet gezien:<p>Toe aan een nieuwe internet-ervaring?<p>Fast Internet Anywhere Onder het motto dubbelsnel internet brengt BySky een nieuw consumenten product, te weten: Internet via satelliet. Middels een schotel gericht op de Astra 24,2 graden oost (oude astra 1D) kan men vanaf nu internetten via de satelliet. Dubbelsnel?? Ja, door de speciale stapeltechniek wordt eerst uw aardse verbinding gebruikt en daarna de satelliet verbinding. Voorbeeld: U belt in middels ISDN, dan heeft u 64 kilobit verbinding heen en terug. Met bysky consument dubbelsnel heeft u 64 kilobit retour + de kilobits via de satelliet wat op kan lopen tot 768 kilobit retour. In een maandabonnement is tevens 500 megabyte aan dataverkeer via de satelliet meegenomen. Eventuele extra megabytes worden tegen zeer lage kosten aan u doorberekend. (0,10 euro per megabyte) <p>Met een Bysky dubbelsnel abonnement kunt u naar keuze inbellen (isdn, analoog, kabel, adsl, etc) bij uw eigen provider, maar voor een klein bedrag meer per maand kunt u ook inbellen bij BySky, waar u uiteraard ook 3 e-mail adressen en 10 MB homepage ruimte ontvangt. De nederlandstalige Helpdesk (0900-BelBySky) is voor beide abonnementen bereikbaar.<p>Middels de BySky Multi-media kit kunt u zowel TV als internet op uw PC ontvangen. Deze multimedia kit bestaat uit een schotel van 85 cm met daarbij een kop uitgericht op 19,2 oost voor het TV kijken en een kop uitgericht op 24,2 oost voor het internet. Tevens treft u naar keuze een DVB PC-kaart of USB box in de multimedia kit aan. En uiteraard de BySky easy to install CD-Rom met handleiding.<p>Naast de CD rom treft u ook een diseqc switch aan, waarmee u kunt switchen tussen TV of internet op uw PC. Als u gebruik maakt van deze kit ontvangt u circa 100 FTA TV zenders en meer dan 130 digitale radio zenders op uw PC<p>De samenwerking van Astra, BySky zorgt voor de hoogst mogelijke kwaliteit. <p>BySky Multi-Media kit - 85 cm schotel mastbevestiging, kleur grijs - Multifeed voor 2 satelliet posities. - Solo Lnb voor 24,2 oost - Twin Lnb voor 19,2 oost - Diseqc switch - Install. CD - PC - kaart <p>Prijs 419,- euro<p>Meerprijs USB BOX 120,- euro
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Wat een reklame weer zeg. Vertel dan ook even dat het bedrag wat per maand betaald moet worden, 33 Euro over de telefoon tikken of kabel abo. heen komt.<p>WaferJo.
pet123 Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Geplaatst: 7 februari 2002 Reclame? Ik meld alleen wat ik zag bij een online winkel (ik heb de naam van die winkel uit de tekst gehaald). Maandelijkse kosten staan er niet bij vermeld op de site.
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Is het niet een beetje weinig data verkeer. 1 x Office XP rippen en 2 DVDtjes en het wordt al bij betalen. Dan toch weer die vervelende telefoon tikjes, daar wordt ik een beetje moe van. Laats had iemand of het forum uitgerekend bij het rippen van muziek cd's dat je ongeveer nog eens 50 euro bij moet betalen voor het dataverkeer. Lijkt me de zelfde maffia praktijken als EON. Ik zelf heb geen ervaring met het surfen via de schotel maar als het ECHT een goed alternatief is dan wist ik het wel. Dan maar wachten op Nuon met digistroom, gelijknamig aan de website.
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Coole flopper nieuwe verpakking erom heen alleen, Dubbelsnel interpret LOL gaarne ff kijken op weethet.nl waar de mensen nog klagen over byesky die nog doodleuk oude abbo kosten van je bankrekening afboekt
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Het is gewoon een klote produkt: Bij de abo-kosten mag je 500 mb downloaden. Iedere extra mb kost € 0,10. Dus met zo'n snelle verbinding download je makkelijk 5 gig per maand. dus dat is € 0,10 x 5000= € 500,- PER MAAND extra en dan nog telefoonkosten.<p>Ze zijn bij Bysky een beetje maf.
Aanbevolen berichten