Ga naar inhoud

Humax voeding overleden????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Humax 5400. Deze lijkt sinds gisteren spontaan helemaal dood. Er branden geen LEDjes en er gebeurd nagenoeg niets. Ik heb ook geen software matige verandering aangebracht.

Om de oorzaak te achterhalen heb ik de voeding doorgemeten Bij de voeding krijg nog wel wat spanningen terug. Deze wijken wel sterk af van de aangegeven spanning op de connector. Ik verwacht om dat er geen belasting op staat dat deze daarom hoger dan normaal zijn.

Ik heb zojuist de Humax op de 22o V schakelaar aangezet en even begon het relais een seconde of 5 te klikken. Hierna werd het weer akelig stil.

Kan iemand op basis van deze symptomen mij vertellen of de voeding defect is of als er meer aan de hand is?

Heeft iemand dergelijke problemen gehad en hoe heb je dit opgelost? De Humax is een jaar of 5

Geplaatst:

ga eens opzoek op dit forum naar voedings problemen. Je vindt er de wereld aan vergelijkbeare problemen en info. 5400 voeding is niet een van de beste helaas..

Schema's etc. voor reparatie zijn hier allemaal te vinden. Je kunt echter ook ff via de links site naar josje gaan, daar is de info ook te vinden.

Cable rules, only for fools...

Geplaatst:

Vervang alle elko's in de voeding aan de voorzijde van de reciever (let op allen moeten 105 graden zijn!) kosten pakweg 10 euro.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen