puk5600 Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 ik krijg elke keer een popup en die kan ik niet afsluiten alleen met taakbeheer. iemand een idee waar ik die eruit kan gooien ik gebruik mozilla.
Poetsdoekje Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Citaat: ik krijg elke keer een popup en die kan ik niet afsluiten alleen met taakbeheer. iemand een idee waar ik die eruit kan gooien ik gebruik mozilla. Als je Firefox gebruikt kun je pop-ups blokkeren. Zoek even in de help file van Mozilla Firefox op pop-up en dan heb je meerdere mogelijkheden om deze vervelende pop-ups te blokkeren groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Heb je wel eens Adblock samen met Adblock filterset updater geprobeerd?? Hier bij mij werkt het perfect en wordt ook iedere keer automatisch geupdate. Het gaat hier om een originele plugin van mozilla. Succes!!
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Er is wel een nuance tussen een pop-up die verschijnt telkens een bepaalde webpagina wordt aangeroepen, met een pop-up die verschijnt bij het openen v/d browser ongeacht welke pagina er wordt aangeroepen.
puk5600 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Geplaatst: 5 juni 2006 ik weet al waar hij vandaan komt (msn) als ik aanmeld komt hij en het is niet echt de popup die bij msn hoort. voetbalvrouwen zonder kleren. maar ik krijg het niet weg.
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Voetbalvrouwen zonder kleren...wie wil die nu echt weg...Grapje !!! Dus telkens je firefox opent zijn die blote voetbaldames daar ?
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Ga eens via Start-->Uitvoeren-->typ daar: regedit --> 'OK' daar zoek je naar de sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE --> Software -->Microsoft -->MSN--> en hier moet je eens gaan kijken of die je vervelende blote voetbalvrouwen-pop-up niet terugvind!
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Kijk dan een onder: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run OF: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce Vind je daar ergens iets terug over deze blote dames?
Gast Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Dan moet je je computer ééns door een online virus/spywarescanner halen. Typ gewoon in 'google' eens de woorden: 'online virusscanner' en laat zoeken in de Nederlandse taal zoeken... kom je verschillende goede opties/scanners tegen. Laat daar je pc eens doornemen !
puk5600 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Geplaatst: 5 juni 2006 verschillende scans gedaan maar geen succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen