Gast Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 Okee ik heb were eens lopen zoeken en ik kwam hier op.<p>http://www.xanticbroadband.com/index.asp<p>400Kbit/s en een limiet van 2Gig voor €40!!!!<p>Altijd beter dan Bysky maar ik heb ze gemaild of er ook mogelijkheden zijn voor no-limit abbo's? Ik ben geen gek die 24/7 download maar het idee dat er een limiet is is NOOIT lekker.<p>Reakties?? O jah het is een bedrijf dat in NL is gevestigd!!<p>Groeten Ivo Buiter
Gast Geplaatst: 20 februari 2002 Geplaatst: 20 februari 2002 Jemig ik heb nu al antwoord!!!!!<p>Geachte heer Buiter,<p>Dank u voor uw interesse in the diensten van Xantic.<p>Mijn naam is Mirella van Soestbergen van de afdeling Multimedia services van Xantic. Deze afdeling biedt de High Speed Internet Home editie aan.<p>Betreft uw vraag of er een editie bestaat met geen datalimit moet ik u helaas informeren dat wij die niet aanbieden. De reden hiervoor is namelijk dat wij hebben geleerd van onze co-collega's als Europeonline en Starspeeder. Deze firma's boden de dienst aan zoals u zoekt maar doordat er geen datalimit was, was de kwaliteit van de service zeer slecht. In de piek uren zelf slechter dan een Internet verbinding via aardse kabels. <p>Wij bieden deze dienst aan met de garantie dat de eerste 400MB een gegarandeerde download snelheid heeft van 400Kbps. En de volgende 1600MB een gegarandeerde download snelheid heeft van 64-128Kpbs. <p>Als we dus niet de datalimit handhaven zouden wij nooit de genoemde download snelheid kunnen garanderen. Ik kan u informeren dat de gemiddelde download data van de klanten die gebruik maken van onze Home editie op dit moment 500MB is.<p>Omdat u met met onze dienst geen 1/2 jaar of 1 jaar contract hoeft af te sluiten, maar elke maand uw account kan stopzetten kan ik u hierbij alleen maar adviseren om u te laten registreren en doormiddel van een 1 malige overmaking van 40 Euro's de Home editie te testen om te kijken of de datalimiet van 2000MB te weinig voor u is. Mocht u nu constateren na die maand dat de datalimiet van 2000MB te weinig is, bent u dus niet verplicht om de volgende maand weer te betalen.<p>Ik ga het denk ik wel een maandje testen die handel!!!! Er is dus wel 1 nadeel. De Home edition werkt alleen maar tussen 19.00 en 8.00uur. Dus kan het alleen maar icm hometime of Friaco.<p>[ 20-02-2002: Bericht gewijzigd door: buiter ]</p>
Aanbevolen berichten