Mirelja Geplaatst: 4 juni 2006 Geplaatst: 4 juni 2006 Hallo, ik heb een jvc home cinema set. Als ik een orginele dvd wil afspelen geeft de speler aan NO DISK. En dat bij 9 van de 10 dvd's. Als hij ze wel afspeelt, dan mankeerd er altijd wel wat aan de film. Hoe kan dit?? Dus wel gebrande dvd, maar geen orginele dvd's. (bv v\d videotheek)
Gast Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Waar komt je dat setje vandaan,lijkt wel of ie voor een andere regio bedoeld is.
arnoldl Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 je kan proberen de laser schoon te maken , zachtejes met wattestaafje met alcohol.. maar meestal is het dan juist andersom.. grtx , arnold
Mirelja Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Geplaatst: 3 juli 2006 Niemand een idee, of oplossing?? Iemand?? mvg mirelja
Steve Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 geen alcohol op het wattestaafje gebruiken !!!! gewoon een druppel afwasmiddel.de lens is van kunststof
Skysurfer Geplaatst: 3 juli 2006 Geplaatst: 3 juli 2006 Ik heb dat ook gehad. Teruggebracht naar de M****Markt (garantie). Er is toen een hele nieuwe dvd-unit ingezet en toen was het over. Skysurfer
Gast Geplaatst: 4 juli 2006 Geplaatst: 4 juli 2006 Kan calibratie zijn of kapotte laser. Ik heb het ook met mijn Nakamichi DVD 10s. Om ze af te stellen heb je speciale calibratie CD's.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen