WilSat Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Ik gebruik Firefox 1.5.0.3 in de nieuwste Ubuntu release. Helaas krijg ik het straemen naar mijn dreambox niet meer aan de gang. Er mist een invoerplugin. Heb er al heel wat toegevoegd, maar geen resultaat. Weet iemand welke plugin ik moet hebben?
EL PIÑO Geplaatst: 5 juni 2006 Geplaatst: 5 juni 2006 Ik neem aan dat je nog steeds VideoLAN nodig hebt. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
WilSat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Geplaatst: 6 juni 2006 En je mag aannemen dat VLC met alle plugins zijn geinstalleerd. Ook de plugin voor Firefox. .... Alles opnieuw gede/installeerd.Maar geen beeld.
Decman Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 Heb je het volgende al geprobeerd: sudo apt-get update en daarna sudo apt-get install vlc Dit werkte wel op de laatste versie 6.0.6 van Kubuntu met Firefox 1.5.0.3 Decman Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2. Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.
WilSat Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Geplaatst: 7 juni 2006 Ja, reeds uitgevoerd. VLC is de laatste versie welke is geinstalleerd. Misschien heb ik niet een goede sources.list.....
Maxzz Geplaatst: 27 augustus 2006 Geplaatst: 27 augustus 2006 ik heb apt-get install mozilla-plugin-vlc daarna nog gedaan. Dat loste voor mij het probleem op Groeten Maxzz ------------- Vu Duo met Pli 1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen