Ga naar inhoud


Mogelijkheden Matrix Reborn Cam


Gast

Aanbevolen berichten


Met ucas 3.2 in je MrB zie je niks. ;-)

 

Je officiële kaart bepaald aan de hand van je abbo wat je kunt zien!

 

Ucas 3.2 zorgt er alleen voor dat een kaart werkt en eventuele updates ook binnen komen. Ook zorgt het er voor dat Funcard/PCMCIA/serial upgrade kan plaatsvinden.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

DE zenders die je noemt zijn gewoon viacces gecodeerd en moet je met de laatste reborn versie kunnen openen en geen m.rev software erop doet tie alleen maar minder mee

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je je schotel naar 5 west draaien, als je ook nog analoog kunt ontvangen.

Daar is nog wat frans in FTA en Via, zoals M6 Fr2 Fr5 TF1 Fr3 open.

Kijk anders eens op *http://nl.kingofsat.net/find2.php?pos=&cl=fra&num_pays=1&num_genre=&num_crypt=&num_standard=&ordre=freq

voor frans en plaatjes kijken ;-)

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Die doet bij mij nikx open.
Initialiseert je reborn wel in de ontvanger of zit er embedded viacces in dan hebben ze mischien ruzie en moet je de keys in de ontvanger is wissen indien mogelijk .DE zenders die je noemt stukje terug is absat en dat heeft al een lange tijd dezelfde viacceskey

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Er zit geen keys in mijn receveir. Mijn humax initialiseert de module. In common interface zie ik staan Mrb3.12. Wat betreft F1,F2 ,F3,F4. Ik weet dat ik die zenders kan zien hier (Atlantic Bird 3 (5.0W) - 11139.00 V - DVB Newtech - 26707 2/3 - ) Ik heb er geen mogelijkheid om daar te komen.(motor stuk). Verloopig heb ik Astra en hotbird. Bedankt voor je reactie.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi gigantaandemuur,

 

Ik heb net de laatste mrb file in mijn reborn geprogt.

Daarmee kan je enkel nog op hotbird chasse en peche zik enz..

bekijken.

Voor de rest zit alles potdicht

Het is nu wachten op betere tijden.

 

Greetz whoopispeleman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...