salem999 Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb de volgende produkt gekocht vorige vrijdag van ()&*#%)*#&$%# , maar per ongeluk heb ik zelf tijdens scheuren de harde plastik verpacking heb ik de Insatallatie Cd kapot geschneden, de volgende foto heb ik op de net gevonden die is de zelfde die ik heb gekocht maar mijn is Klas2, heeft iemand toevallig de installatie cd bij zeg en hij voor mij naar de bekende upload sites voor mij willen upload (iso image van de CD), of mij de weg laten zien waar ik de zelfde drivers kan downloaden want sinds vrijdag zoek ik, ik heb toch gevonden op Bluesoleil site maar helemaal andere driver nummer dan die geschreven op de CD ,mishcien scheelt een beetje. alvast hartelijk dankt voor iedere hulp. groeten aan alle salem
Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Ga eens terug naar die zaak, en kijk of zij iets kunnen betekenen. ?? Ja die verpakkingen van tegewoordig !!!!
Ome Merde Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 wordt ie niet door XP herkend en geïnstalleerd ? merDe deze ruimte is te huur
salem999 Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Geplaatst: 7 juni 2006 Danke wel voor jullie antwoord ik ga straks naar de winkel waar ik 'm heb gekocht mischien kan ik een cd vinden van mensen die 'm retour (geopend pakje), Winxp heeft helaas geen drivers voor die blue tooth. nogmals bedankt
Poetsdoekje Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Citaat: wordt ie niet door XP herkend en geïnstalleerd ? merDe Nee. ik heb dezelfde en je moet echt wel de drivers en de soft van het kleine cd-tje hebben ik heb de versie 1.4 (er zat ook wel heel errug hard plastic om die verpakking, kan me dan ook voorstellen dat je een stanlymes gebruikt om hem open te krijgen, maar ik wist dat er een klein cd-tje inzat dus.... poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
salem999 Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Geplaatst: 8 juni 2006 @Poetsdoekje , hartelijk dank voor je antwoord, ik heb namelijk een PM verstuurd dus aub kijk in je box. danke je wel groeten salem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen