m.fokkinga Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Hoe kan ik via de webinterface de DHCP van de Experiaboxaan/uit zetten. Wanneer ik naar local network ga, staat daar alleen maar ok/cancel en verder niks. Meindert
Gast Geplaatst: 7 juni 2006 Geplaatst: 7 juni 2006 Meindert, Als ik via Advanced Settings naar Local Network ga kan ik: DHCP SERVER op ON of OFF zetten. Betreft de SX551, maar de webinterface van de SX552 wijkt volgens mij niet af.
m.fokkinga Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Geplaatst: 8 juni 2006 Guardian, Zo deed ik dat vroeger ook. Maar als ik nu in de webinterface op local network klik krijg ik een bladzijde waarop alleen Local Network OK en Cancdel staat. Dus niet meer de mogelijkheid om de dhpc server aan of uit te zetten en een ip-adres in te zetten. Hoe kan dat? Moet ik misschien eerst iets bij één van de andere instellingen iets wijzigen?
testscooter Geplaatst: 8 juni 2006 Geplaatst: 8 juni 2006 Heb je bij de Internet tab-blad mogelijk NAT (Network Address Translation) uitgezet? Wellicht veroorzaakt dit het probleem. Bij mij (ik heb een SX552) is het gewoon mogelijk. Gr. testscooter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen