Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat zijn de voor- en nadelen van internet via de satelliet ten opzichte van internet via de kabel met betrekking tot kosten, snelheid en betrouwbaarheid.

Geplaatst:

Woon zelf buitenaf in de rimboe van Germany en ben ook al een tijdje op zoek om van de telefoontkken af te komen.

In Germany komt Tiscali binnenkort met een two-way internet verbinding,de kosten hiervan zijn,ongeveer 1700 euro voor de eerste aanschaf en installatie en 79 euro per maandvoor het netten.

Ik persoonlijk vind dit nogal prijzig maar je bent wel van je telefoontikken af.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door goto:

[QB]In Germany komt Tiscali binnenkort met een two-way internet verbinding,de kosten hiervan zijn,ongeveer 1700 euro voor de eerste aanschaf en installatie en 79 euro per maandvoor het netten.

QB]</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Lees dit forum eens goed door, Je ziet dat ik al een posting daar over gemaakt heb.

tiscali is nu al van start in Duitsland.

Er zijn een paar voordelen te noemen en een paar nadelen van internet via de satelliet.

Voordelen:

- In principe snel beschikbaar/geregeld (binnen een maand).

- Overal in Europe te krijgen waar een stopcontact is.

- Goede bandbreedte (niet gedeeld dus geen last van andere users).

- Leuke ervaring en eventueel later meer mogelijkheden.

Nadelen

- Hoge ping dus gamen zit er niet in!

- Hoge aanschaf kosten.

Als je op internet leest staat overal dit: Wanneer er in jou omgeving kabel/adsl beschikbaar is, Vergeet satelliet want het is alleen maar beter vergeleken met de telefoon.

Ivo Buiter

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.