Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik nu een abbo bij EON neem voor E 60,-, wat krijg ik dan allemaal (alsin, wat kan ik er dan allemaal mee? Offline filesfetchen? Multidecrypten? Linux'en (dacht 't niet, wordt (nog) niet ondersteund heb ik gelezen).

Geplaatst:

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Steve_-:

<strong>Als ik nu een abbo bij EON neem voor E 60,-, wat krijg ik dan allemaal (alsin, wat kan ik er dan allemaal mee? Offline filesfetchen? Multidecrypten? Linux'en (dacht 't niet, wordt (nog) niet ondersteund heb ik gelezen).</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Om te beginnen met EON, Ik geloof dat ze alleen nog maar dat offline downloaden hebben dus dat werkt wel met deze kaartjes.

Multidecoder werkt niet met dit kaartje.

Wanneer je Linux wil gebruiken heb je toch een wat duurdere kaart nodig (tecnotrend/siemens)

Ivo Buiter

Geplaatst:

Lijkt erop dat ze proberen een doorstart te maken na 15 oktober als ze genoeg abbo's verkopen..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.