Gast Geplaatst: 8 juni 2006 Geplaatst: 8 juni 2006 Canal Digitaal-film1 en sport1 zendt vanaf deze maand uit in HD via de kabel. Heeft er al iemand weet wanneer de satelliet aan de beurt komt?
Triax-88 Geplaatst: 8 juni 2006 Geplaatst: 8 juni 2006 Er zullen eerst goedwerkende DVB-S2 H.264 ontvangers op de markt moeten komen en voldoende aanbod van HD materiaal. Daarna moet er ook nog extra transponderruimte gehuurd worden. Dus voorlopig nog niet lijkt me. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Ome Merde Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1156387 deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Citaat: Er zullen eerst goedwerkende DVB-S2 H.264 ontvangers op de markt moeten komen en voldoende aanbod van HD materiaal. Daarna moet er ook nog extra transponderruimte gehuurd worden. Dus voorlopig nog niet lijkt me. Is HDTV via de kabel dan goedkoper, moet toch ook extra investeringen met zich meebrengen? Ik zie het verschil niet.
paqbro Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Ik moet nog zien wat die kabelboeren doen na het wk. 1 filmpje in hd per maand of zo ! Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Triax-88 Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Citaat: Is HDTV via de kabel dan goedkoper, moet toch ook extra investeringen met zich meebrengen? Ik zie het verschil niet. Die hoeven geen extra transponderruimte te huren, heel groot verschil. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen