Gast Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 ik heb hier ergens gerlezen dat je een 2e tv kunt aansluiten op je satdecoder en dat je ook nog de posten kunt zappen. klopt dit??
WPW Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Dat kan met bvb marmitek draadloos spul en zo meer. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Penthe Geplaatst: 9 juni 2006 Geplaatst: 9 juni 2006 Citaat: ik heb hier ergens gerlezen dat je een 2e tv kunt aansluiten op je satdecoder en dat je ook nog de posten kunt zappen. klopt dit?? Ow je bedoeld zoals ik net de eerste wk wedstrijd keek, gewoon met een conceptronic draadloos setje, en in de slaapkamer staat een marmitek zendertje zodat ik van twee verschillende bronnen hier in de hobby kamer draadloos kan kijken, werkt hier prima. En als je het kabeltje met oogje ook nog eens aansluit kun je heerlijk swappen.
nonofurbeeswax Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Misschien een domme vraag, maar zou je hiermee dan ook misschien het signaal kunnen opnemen op een media center pc? Als je het signaal draadloos doorlust naar een media center pc i.p.v. een 2e tv.
Penthe Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Als deze pc een tv ingang heeft kan dat zondermeer.
nonofurbeeswax Geplaatst: 10 juni 2006 Geplaatst: 10 juni 2006 Cool! dan heb ik gelijk een probleem bij mij thuis opgelost. Bedankt voor het antwoord, Penthe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen